Ner på stan!

Ska snart ner på stan med mamma och handla mat och stuff. Idag händer inte så mycket förutom det så tänkte bara visa hur jag ser ut!
Ha det bra!




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Älskling och jag:*

Kom hem för ett tag sen från Eskilstuna, hade jättemys! Dock gick jag upp 8 imorse för tåget gick kvart i 10, sen strosade vi runt och shoppa loss! Åt lite cheeseburgare och McFlurry Twix på donken och sen blev vi upphämtade av daniels mamma och åkte ut till Tuna Park för hon skulle handla och så gick vi runt där ett tag tills vi knte orkade mer..
Sen blev jag hemskjutsad :)
Daniel köpte ett par beige chinos, jättefina skor, en skjorta, en fluga och en halsduk. Men jag hade iaf jättekul! Älskar dig Daniel:*
Ha det bra!




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Köpt!

blev lite köpt iaf, är jättenöjd plus att min pappa har tydligen köpt gympaskor till mig!
Nu ska jag äta lite, Ha det bra!

*Den vita tjocktröjan jag ville ha!
*Den gråa cardigan som jag ville ha!
*Grå halsduk
*Mobilfodral i läder
*Mascara
*Löst puder
*Ansiktsmask choklad
*Pormask-plåster
*Ansiktsmask organisk

















K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Mot Eskilstuna!

Blev nyss klar och ska snart åka till tågstationen och möta älskling, sen bär det av mot E-tuna! Nu ska jag börja röra på mig, Ha det bra!
Dagens utseende ;)




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Trött

Hejj, ligger i sängen och smsar med älsklingen. Har haft en jättekul gårdag och idag, kan berätta mer om det imorn när jag orkar, är jätteseg för har vart inne och degat hela dan.. imorn ska jag nog upp och ta en promenad! Ligger och kollar på Svampbob och ska nog snart försöka sova..
Ha det bra!

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

25 September

Halloj! Ligger i sängen och kollar på Desperate Housewives medans jag väntar på att pappa ska hämta mig och skjutsa mig ut till Daniel. Ska ha en foto-dag vid kanske kalkbrottet som vi pratat om länge men det har aldrig blivit av.. men nu ska det ske!

Dagens Outfit (lame)
Svarta jeans
Mörkblå linne
vit bandeau




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Desire!!


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Inspiration / länka inlägget

   

Ego! ;)













K O M M E N T E R A (0)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

Photoshoot!

Tog lite bilder idag med pappas kamera. Tyckte att dom blev väldigt bra :)
Idag är det första lovdagen och jag har inget att göra.. men hoppas det blir kul resten av veckan :) Vaknade halv 12 och gick upp och åt sen gjorde jag min klar och städade mitt rum, sen tog jag fram kameran och gick ut på altanen ;) Borde ta flera såna här bilder, det är ju kul :)
Men nu ska jag nog ta nåt att äta och sen börja plugga svenska kanske ;) 
Ha det bra!
K O M M E N T E R A (3)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

Blogg.se till Android!!!

Såg nyss på Android Market att Blogg.se appen finns! Så jävla glad, va tvungen att installera asap!!

Men sitter nu i fotöljen hemma, har nyss ätit och ska ner och hämta min bok snart som ska va klar läst så snart som möjligt. Dagen har varit bra, älsklingen sov här så det va mys. Dock gjorde vi typ ingenting, vi kolla på Pitch Black och åt chips sen bara chillat hemma. Igår gjorde jag inte heller så mycket, vaknade as tidigt och va jätteseg från i Fredags... men daniel kom hit ganska tidigt så de va bra :)

Nej nu ska jag nog hämta min bok och läsa ett tag tills X-Factor börjar ;) Ha det bra!




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

ska snart till skolan..

ikväll! så taggad!! men hör nog av mig innan dess!
hejj! sitter vid datan och ska snart till skolan. Fredag! Insparken
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

nyss kommit hem!

 förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft någon som helst lust... plus att de är mycket plugg nu!

men har iaf nyss kommit hem från Face It , noppade ögonbrynen där för dom behövde formas om lite. Skolan va helst okejj idag, inga större grejer men har grejer tills imorn och fredag och sen har jag lov v.39!! så jävla skönt! plus att jag har lov v.44 också som alla andra har ;) nu ska jag äta popcorn och plugga lite inför imorn och fredag :) ha de bra!

 

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Ny inrett rum och plugg :)

hellu! Sitter nu vid mitt nya skrivbord och pluggar Historia och Matte snart :) Måste bli klar :)
Har vart på IKEA idag med mamma och fanny och fick med mig lite smått som ni ser på mitt tidigare inlägg :)
Skola imorn och jag har sovmorgon ;3 skönt!! Ska också till pappa nu i veckan och då äre mycke närmre till skolan som ska bli skönt :)
Nej nu ska jag bli klar med plugget, hörs senare! :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Inspiration / länka inlägget

   

2 September - IKEA!

Nytt skrivbord med två lådor :)
Förvarings burkar i flaschigt mönster ;)
Småförvarning i tyg ;)
Stol till skrivbordet :)
Smaskigt doftljus med smak av tropisk frukt :)
Stilren sminkspegel med förstoring på andra sidan :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Inspiration / länka inlägget