ut!

hellu, nyss gjort mig klar och ska ut en liten sväng :) ser ut att va ganska skönt ute! awesome! skriver sen när ja kommer hem igen :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

let's find out!

nu ska jag testa mina nya porplåster som jag köpte idag, får se om det händer nåt ;)
RESULTAT: hade på mig det i ca. 10 minuter. och plåstret gjorde min näsa väldigt len, jag har inte så många pormaskar men såg på plåstret att den röck ur några få iaf. sen nu va ju de här första gången så vi får se efter några veckor hur min näsa ser ut :)
man ser inte mycket på plåstret, de va svårt att få en tydlig bild..
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

eskilstuna med dom bästa :*

varit och shoppat lite i eskilstuna med mamma, fanny och daniel^^ lite bilder på dagen och sen lite på det som blev investerat :)
riktigt nöjd med mina köp!
lite mums på donken:3
mina och älsklingens köp:) han köpte ett par sjukt snygga jeans och ett par mörkblåa låga converse;)
en as cool armlös tjocktröja från Gina! :p
ett par vita jeansshorts också från Gina :)
jättefina nagellack från Gina också :)
gråa: concrete jungle
rosa: powder puff
lila: diva
eyeliner från Isadora                                             Mascara från Maybelline
löst puder från MaxFactor                                      ögonbrynspensel från Kicks
Pormaskplåster från Formula 10.0.6
ansikts scrubb från Formula 10.0.6 som luktar som en jordgubbsmilkshake!
tygskor från skopunkten
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

baking, work out + OOTD

ligger i sängen och ska snart upp och göra mina små övningar, smörja in benen och ansiktet och sen lägga mig. Finna inte så mycket mer att göra, så lika bra att sova så tidigt som möjligt :)
hade kemiprov idag och de gick ganska bra tror ja, hoppas ja behåller mitt betyg bara. bakade också lite när jag kom hem ;) det blev några kladdkaksmuffins^^ mums!
har också pluggat ganska mycket so nu för har en inlämning som ska va klar nästa vecka och har mycket att skriva. plus att jag måste läsa min bo ochplugga inför nationella prov i matte och nationellt prov i engelska till nästa vecka. mycket plugg nu men bara att bita ihop!!
inte gjort så mycket mer, va ute och gick idag igen :) skönt förutom att de regnade lite men jag klarade mig ;)
nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sova lite :) godnatt!
OOTD:
vitt kort linne med tryck och svarta jeans, klocka och utsläppt hår :))
tänkte visa mitt lilla öga för blev väldigt nöjd med min eyeliner idag också^^
mina fina och jättegoda kladdkaksmuffins :D
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

:)

hellu, ligger nu i sängen och ska börja plugga kemi inför imorn, inte så taggad kanske men vi får se, måste komma igång nu och bara köra på dom sista två månaderna. Daniel gick nyss också, vi hade kul idag. träffades på stan och gick runt lite, köpte snacks och sånt sen gick vi hemåt och myste lite. Längtar verkligen till sommaren så man kan va ute hela dagarna/kvällarna utan att frysa eller nåt sånt!!
va ute och gick igår också, sjukt skönt! gick ut vid 19.40 och powerwalka i ca 45 minuter. lite jobbigt eftersom de va första gången men är verkligen inne i det så smärtan och klagandet försvinner på en gång typ. och så har jag börjat göra små övningar varje kväll nu så ja får lite slimmare mage/lår till sommaren, ska försöka hålla rutinen så mycket som möjligt. måste bara ha ett par bra skor och ett par nya hörlurar men de kanske blir investerat i helgen :)
nej nu ska jag plugga lite kemi och so och svenska. läser en bok av Shakespeare i svenskan och kan säga att det är den första boken ja tycker är tillräckligt rolig för att börja skratta. den heter En midsommarnattsdröm och kan rekommendera den om ni gillar kärlek och komedi :))
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

spexfoto! ;) tema: dagisbarn :P

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

hos mly

vart hos mly idag och chillat :) kolla på film och snackat lite med omvärlden
bytt telefon till min Xperia igen för nu funkar allt ;)
så sött^^
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

myskväll ^^

hejj sitter vid datan nu och väntar på att bli hämtad och sen hem till älsklingen och sova där :)
skola idag, ganska seg men dagen gick ganska snabbt. gjorde omprov i so och de gick bra :) vill ha vg men vi får se. hatar vädret idag! regnigt och äckligt :( och fick gå hem i de... dock va de inte så illa men kallt och blåsigt :/
jag har börjat älska soundtracket till Tarzan ;o älskar mest Människa! så mysigt och älskar hans röst^^
och soundtracket till Beastly är också bra! speciellt Heaven och Wonderland :)
fick ju en ny ögonskuggepalett av mamma när hon va england. och blev as glad för nu har jag lite mer färg på mitt smink. fick trior av grön, blå, guld och svart :) har experimenterat lite, hade blått idag :) hade vitt på hela locket och sen blå där ögonlocket viker sig, blev väldigt fint :) och blev otroligt nöjd med hur jag gjorde mig eyeliner! ;O
men hoppas ja får tag på fler färger snart :)
samma sak med nagellack, har typ tre olika färger...
men nu ska jag nog gå och packa lite tills ja blir hämtad :)
får se om jag kanske snor daniels mobil och skriver nåt ikväll :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

plugg...

sitter och pluggar och väntar på mamma och fanny så att dom ska komma hem med maten.. är så sjukt hungrig...
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

egobomb ;)

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

ursäkter

har haft det lite jobbigt den här helgen och är fortfarande ledsen över händelsen men ångrar det och det var fel av mig att uttrycka mig så bara för att jag blev provocerad, antar att jag inte kände dig som jag trodde. men jag tror att varken du eller jag vet hur vi känner numera just för att vi glider isär och jag vill verkligen inte att det ska hända eller blir värre som det blev nu, det var nästan som att du krossade mitt hjärta. att förlora dig är absolut det sista jag vill. du står väldigt nära mig och du har alltid haft en stor del av mitt hjärta. hoppas verkligen inte att det vi haft/har tar slut nu på grund av det här. vet att sånt här händer väldigt ofta på sista tiden men jag vill ändra på det men behöver dig för att ändra på det. jag låter dig ta den tid du behöver för att tänka över om vad du vill och om jag fortfarande har en plats i ditt hjärta för det hoppas jag verkligen<3
vi hade det så bra förut och vi hade kul ihop och vi skrattade ihop, känner att de inte är det samma längre. de kanske är för att vi växer upp och vi har båda uunderbara förhållanden och skolan är snart slut. och jag kanske har lite mer fritid fast egentligen inte men jag vill spendera den tiden jag har med dig. vill ha den tiden som va tillbaka...
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

fixat naglarna ;)

nyss målat naglarna, kände att dom behövde piffas upp så ja inte biter på dom :P
blev en variant av fransk manikyr fast tipparna blev mörkblå/grön :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

kväll..

tråkar framför datan... ganska seg dag idag. vakna upp vid 10 och ringde upp ungdomsmottagningen för att boka möte. sen skulle ju jag gå ner till frisören och färga luggen kl4 men tydligen hade mamma sagt fel eller nåt för min tid va tydligen igår... så jag gick ner till stan i onödan-.- men men, dom sa att hon skulle ringa upp mig imorn så vi får se :) bad mly komma till stan sen för pallade inte gå hela vägen hem igen, men va tvungen att vänta typ i 40 minuter så messade tobbe och sa att han skulle komma ner till vasa men mly hann komma före xd sen va vi tre nere på stan en stund sen började vi röra oss hemåt och tobbe skulle till gårn. vi chillade hemma ett tag, sen åt vi och typ vid halv 9 gick vi till gårn där de va typ dött... träffade en ny person dock; Viggo (kompis t mly) så vi satt ute och snackade sen drog mly vid 9 och jag drog vid kvart i 10 för jag frös en del.

saknar min älskling jättemycket, fick prata nån sekunde nyss men han skulle sova så han skulle höra av sig imorn^^ älskar dig jättemycket daniel!:*
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

an ordinary day with a twist

sitter i soffan nu med datan som jag har gjort i princip hela dagen.. kollade på Karate Kid förut;)
ska nog upp och tvätta håret, fullt med hårspray. sen ska jag nog kolla på Beastly;)
hade sjukt nice igår kväll, va på påsklovsfest i stan, dock tyckte jag att de skulle vart högre musik och mer tempo:P lite segt i början men de blev bättre efter ett tag. va med mly, sanna och lousie innan hos sanna sen fick vi skjuts ner vid 9, åkte sen hem vid 0.00. haha jag tappade rösten igen, fan att ja alltid tappar rösten... xd
älsklingen åkte till Tjeckien igår också, sadface :( saknar honom jättemycket redan men hoppas han får de kul, dom kom dit för inte så länge sen och hoppas resten av veckan och helgen går snabbt så jag får träffa han!
brorsan och hans flickvän åkte hem idag och pappa, sara och julia åkte ner till skåne så jag och syrran är hemma med farmor tills vi ska till mamma på fredag:) men nu ska jag nog duscha sen blirre film, skriver kanske sen :)
färga luggen imorn!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

this is not a drive by

sitter i fotöljen och kollar tv med pappa, julia och fanny..
ska duscha sen, håret är fullt av hårspray och vill inte det jag vill..
vart med calle idag och pluggat, chillat och kollat på Kick-ass :P de va nice och hoppas att pluggandet fastnar till skolan nästa vecka då jag ska göra so-provet! ej kul
sov hos Mly igår, de va ganska nice vi va hos mig först och chillade tills vi skulle till bion, jag lockade hennes hår och de blev riktigt fint! vart sjukt nöjd^^ sen drog vi till bion och kollade på American Pie the reunion, den va sjukt kul:]
sen fick vi skjuts hem och stannade hos mig för att hämta grejer och åkte hem till mly. vi gjorde typ inget, vi käkade vid halv 8 och sen glodde tv och sen deckade efter ett tag. vaknade upp idag vid 10 typ sen skulle jag ta bussen in till stan 12.17 men vi kom på sen att det var röd dag idag så den gick 13.17 istället så blev hämtad av mamma för skulle såga hejdå till henne för hon åkte till England idag med jobbet. vill också dit!:(
inget mer planerat i veckan, ska till frisören på torsdag och färga luggen så den matchar håret äntligen! hatar den här urträttade lax orangea färgen :s
blir väl att slappa imorn och sen kommer nog mly förbi och så ska jag fixa hennes hår till kvällen ;) haha borde bli hårstylist!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

;)

musik och bildredigering är nice när man är själv hemma ett tagg ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

helg med älskling 7 månader!

sitter vid datan och lyssnar på lite musik :) lite uppdaterad musik sen senast ;)
men har vart med älsklingen hela helgen för vi firade 7 månader i fredags^^ så vi hade de jättemys! i fredags va de typ bara chill, hehe spelade kort och hade bara kul. igår va vi helt själva hemma så de va nice ;) sen kom calle förbi o chillade sen drog vi och käkade och ner på stan och köpte gooodis, och fan va kallt de va;o blåste as kallt! egentligen skulle vi vart me när han skulle ta hål i örat men nej han sa inte till.... men vi chillade med musik och milkshake/smoothie ;) och så idag va de bara slappdag, duschade och sen slappa i sängen med lite VHS-film (mästerdetektiven Basil mus :P) sen skulle älskling på match vid halv 6 så vi käkade lite innan, eller han gjorde de xd sen blev de ensamt---> sadface! men jag och felicia drog sen till ishallen och kollade på matchen :) de va extremt kallt så vi satt i caféet typ hela tiden haha.
men nu ska jag nog lägga mig, skola imorn så av med sminket och ur med linserna och tagga skola!!!!!!!!!!!! nej, never gonna happen, orkar inte gå till skolan.... :(
men ne ska dra, hör av mig kanske imorn :)
längtar till torsdag! brorsan kommer hem!<3
K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Vardag / länka inlägget