DUBSTEP!!! ;o

hellu! idag va de skola---> nästan som vanligt, slutade efter lunch för vi hade inge elevens val^^ as skönt men man kan ju inte träffa nån för alla slutar typ efter 3 -.-
de va chill i skolan, hade de väl sådär, messade me älskling nästan hela tiden (a)
sen när vi hade käkat, hämtade mamma upp mig, åkte t pappa för att hämta min data, åkte tbx t mamma
har blivit typ besatt av dubstep ;o de är så jävla skön musik!! :)
så har laddat ner massa sånt sen ja kom hem, lyckades ladda ner alla 10 låtar ja ville ha så sitter o dunkar dom nu^^

vi får se vad som händer senare idag, ska käka nåt snart..
lägger kanske in nåt ikväll när ja kommit hem t pappa igen :P


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

jadu..random

hejj alla!
ja suger verkligen på att uppdatera numera xd förlåt D:
idag har jag iaf vaknat upp med mly, hon sov hos mig igår, sen drog ja t sthlm med familjen på pappas sida till min faster och firade henne, sjukt mys :)
saknar min älskling extremt mycke.., inte så konstigt eftersom ja inte träffat han på ett tag och för att ja har hans kläder på mig^^ <3
nu ska ja äta upp min glass med jordgubbar o va lite social med folke ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

always:*

oj herre jävlar va länge sen ja la in nåt ;o
fan ja måste bli bättre på de här.. :(
just nu sitter jag iaf i sängen och snackar med min älskling i telefonen^^ och kollar på televisionen ;)
idag har jag vart i skolan, gick hem med mly, chillade lite o kolla på Paranormal Activity och Burlesque :) sen typ kvart över 5 va mly tvungen att dra t sin träning på campus :( *sadface*
och då insåg jag att ja va tvungen att plugga för min uppsats i svenska skulle va inne imorn, så började skriva på den, blev klar en stund senare. de tog väldigt kort tid och ja som väntade t sista minuten som alltid -.- xd
sen messade mly och sa att ja skulle komma t hennes träning så ja drog dit vi halv 8 typ :P satt där tills träningen slutade (21.00) ;o men de va fett intressant att kolla, va helt inne i va dom gjorde :P
sen drog jag hem när mly gjorde de och nu sitter jag här :D
btw.... jag har färgat håret rött :D:D:D de blev fett bra :D <3 (bild nedan)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget