28/2 ---> plugg med Älskling

hello, sitter just nu och pratar med Calle på Skype :) hehe och spelar Happy Wheels;) rekommenderar det här spelet starkt om du inte har nån humor xd
ska snart plugga lite mer fysik för har prov imorn och vill gärna lyckas få godkänt...
skolan idag och de va rätt nice, fick tillbaka kemiprovet och gick godkänt men om jag spikar några frågor så kan jag få mvg! :D de satte ett grymt stort leende på mina läppar för resten av dagen kan jag säga!
slutade 14.00 och gick med anton ner till vasa för skulle vänta på min älskling för han skulle hjälpa mig med pluggandet^^ som ett litet plus i kanten träffade jag Calle också! :P sen gick vi upp till Lillgärds för Daniel va hungrig, satt där ett litet tag för Calle skulle till Lukas. gick sen hem till mig och satte igång med pluggandet nästan på en gång, jag gjorde lite fysik och kemi och daniel gjorde lite svenska och so:) fysiken gick extremt segt för det är mitt sämsta ämne av alla i skolan... men vi får hoppas!
sen va daniel tvungen att åka hem, jag skulle käka och sånt.. lite sadaface men så är de alltid.
nej annars har de väl inte nåt speciellt, men ska snart plugga så...godnatt...i guess xd
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

25/2 <3

hellu! inte skrivit nåt på ett tag och har verkligen inte haft något o skriva.... sowiii :(

ska till min bebis idag! yay, har inte träffats på en vecka för han har vart i åre den lilla jäveln.... ;)
gick upp typ halv 9 idag och va ääckligt pigg, efter att ha gått upp typ 13.00 varje dag under hela lovet.. xd
ska hem till mamma och hämta lite stuff sen göra mig klar för att träffa älsklingen :D

hade också namnsdag i...lördags och fick en jättesöt navelpiercing av mamma, har ingen bild nu men den har ett hänge som är ett kors med svarta stenar i och själva stavens nedre "kula" har också en svart sten^^ i like it a lot
älsklingen fyllde år också i förra fredagen och hade inte träffat han på en vecka för va sjuk så de va riktigt mysigt, han fick ett snyggt läder-armband som de stod Diesel på av mig^^
http://nelly.com/se/kläder-för-män/accessoarer/smycken/diesel-215/bookkin-bracelet-215638-14/

nu blirre att ta på sig skor och jacka och sen åka mot staden ;)
skriver nog innan jag åker :)

saknar mitt hår :(
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

14/2....:(

förlåt för att ja inte skrivit på ett tag men har varit extremt sjuk sen förra veckan och under helgen....
har en vidrig förkylning och kan ha fått svinkoppor... jippi-.-!
så hela min helg och början på veckan har ja spenderat i sängen för att ja inte orkat röra mig. i söndags morse va hela jag kokhet och ändå så frös jag, hade säkert nära 40graders feber då...
och de va så typiskt just idag ,för de är Alla hjärtans dag, att både jag och min bebis skulle va hemma sjuka :( men vi spenderar en speciell dag nån annan dag :)
får bara hoppas att vi båda är friska på fredag (daniels födelsedag) annars kommer de bli extremt sadface! :(
men nu ska jag göra mig klar, ska till läkaren och kolla upp dom här fläckarna i mitt ansiktet, wish me luck...
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

hemma

Hejj, sitter hemma och typ tråkar, väntar på att träffa felicia vid 6, så två timmar kvar ;)
Hade nationella prov idag i svenska, iaf första delen och tycker de gick riktigt bra :) Är väldigt nöjd med mina svar och hoppas ja får bra poäng (y)

Lyssnar på lite musik och äter Marabou Mintkrokant^^
Checkar runt lite på Facebook och Youtube, och ja hittade en killas blogg och haha,,,, jag älskar hans hår! Han heter Viktor Frisk och har en stor modeblogg, hittade han på en kompis facebook-logg :)
Tyckte hans hår va fett coolt och snyggt, brukar inte va ett så stort fan av just den frisyren men de såg mycket bättre när han hade lite längre hår på sidorna och har nästan lite rufsigt hår ;) as nice!
http://viktorfrisk.com <-- hans blogg! check it out ;)
Sen tog jag lite bilder på mig i min mysiga OnePiece ;)
Choklad :3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

waiting

hallå! sitter vid datan och väntar på pappa, så ska åka till skolan snart :)
tänkte bara göra nåt under tiden så de blev att blogga och facebook ;)
ska kanske träffa daniel och calle idag och sen träffa felicia en timme innan vi ska kolla på killarnas match :) hoppas de kommer gå bra!

har också Nationella prov idag i svenska.... ej så sugen men de går nog hyfsat bra :) håller tummarna :D
och nu kom min pappa så ska göra mimg klar :) skriver sen ikväll<3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

typisk söndag

sorry, har verklgen inte orkat lägga in nåt för har inte haft nåt speciellt intressant att skriva,...
längtar också jättemycket tills jag får min brorsas Iphone, på de sättet blir det mycket lättare att skriva inlägg, och ta fler bilder för jag tycker min är liiiite tråkig och bildlös...
oh btw:... jag har fått typ ett munsår, mitt på överläppen... -.-
vaknade tidigt idag så har inte haft nåt o göra :( har typ legat i sängen och laddat ner massa filmer som typ låter intressanta.
snälla, säg till om det är nåt ni vill ha på bloggen så ja blir mer peppad av att blogga...<3
gammal bild från förra vintern, kinda like it.. (höger)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget