<3

hey y'all ;)
nyss kommit hem från mamma :P va med daniel där, mysigt^^
helgen har vart extremt kul :D va på Gotland med klassen från i torsdags:) sjukt mys. de va nice väder förutom fredag och lördag, då va de skitdåligt väder, regande som fan ;o
vi åkte från strängnäs vid 08.00 (tidigt!) och kom till gotland efter 4, sen cyklade alla in till stan och käkade på Donken :P as gott med mat va de. åt ingenting på båten..
fredagen va oxå chill, alla strosade runt i stan och den "gamla" stan :) fett fint!
lördagen fick vi göra lite vad vi ville, sen skulle vi tydligen ha sju-kamp i de förjävliga vädret -.- fast så kallt va de inte men alla va as sega xd sen grillade vi så alla blev lite piggare. ja snacka i telen minst en halvtimma varje dag (a)
sen på söndagen va de bara att gå pp halv 9 o börja städa i stugan xd sen gick båten vid 2 eller nåt. vi va hemma i strängnäs vid 9 eller halv 10.. fatta hur trött ja va ;o
haha men dom ja delade stuga me va fan dom skönsta personerna nånsin (Anton, Pontus, Melle, Olivia, Johannes, Benny) :D
glömmer aldrig den där helgen :D <3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

it's gonna take alot to drag me away from you

Hejj folk :D sitter vid datan nu med musik o öronen och messar med den underbara;* och skriver med anton..
Imorn bär de av t Gotland med klassen! såå taggad :D
första dagen i skolan idag då, de va riktigt segt. vi gjorde typ ingenting från 8.10 till 14.20 ;o
riktigt tråkigt med första dagen. längtar fan tills när skolan verkligen börjar så man gör nåt
fast de va fett kul o träffa alla igen,  men synd att niorna är borta.. :(
nu ska jag lära mig min nya favorit-låt (Africa men Karl Wolf) <3
puss

bild från mly, gillar den starkt (piercingen är fake, men vill ha)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

hope we're okey..

halloj ni som inte finns -.-
sitter hos MlY med Janiiiii och chillar med musik och shiit :P
igår va ja i eskilstuna med bror och mor (: köpte "sminkborttagningsgrejor" (långt ord?)
drog ner till stan med jani och mly senare, chillade träffa på massa folk, missa första bussen t mly -.-
chilla lite mer, åkte hem t mly vid 21.24 :P
satt uppe t typ efter 4.. ;$ vaknade 6 av mlys mamma, vakna 9 av jani och mlys snarkande -.-
väckte jani vid 10 och nu är vi här, helt döda
that's it! ktnxbai :D
eye foam remover

siliconduk
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

no, you are an angel:*<33

tja folket! sitter framför tv:n och kollar på Navy CIS :D älskar de programmet fan ;o
vakna imorse av at de blixtra och åskade osm fan ;o plus att julia skrek lite och dom andra snacka högt där nere -.- xd
så har vart hemma typ hela dagen, fast åkte till mamma vid 1 för att hämta lite kläder och min nya keps :D blev fett nöjd, den sitter skitbra och ser awesome ut <3
senare på kvällen vid halv 8, messade tobbe och sa att ja skulle t IP och va lite social :P så drog dit, vi va inte där så länge, sen drog jag, tobbe, tim och anton hem t tobbe, va där i typ två minuter sen kom tobbe på att han va tvungen att köpa mat (typ kvart i 9) och coop stängde snart. så vi drog ner t stan :P träffade emme och olivia där, stog o snacka me dom medans killarna va inne på coop. lite efter 9, drog jag och tobbe hem till honom igen. va där i typ 20 minuter eller nåt. sen såg ja att klockan va 10 i 10, och ja skulle va hemma 10 ;$ så tobbe skjutsade hem mig, kom hem två minuter i 10 ;)
chillat hemma nu och kollat på National Geographic Channel ;o och de va fan intressant :P
nu ska ja kolla klart på "utredningen" ;)
c ya
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

emo-text..

It just feels like I'm stuck in the middle.. I can't decide which way I want to take, or which way I should take. Everybody says that I deserve so much better than you and that I should find someone else. well I did, but I still don't agree with my friends. I think that you are the best thing that ever happened to me..
Even though you hurt me, I still forgive you for everything bad that you did. I just don't know what to do at all, maybe I should just give it all up, I really don't know.
Everything would be so much easier if we could go back to when it was the two of us, no one else, just us. I can't believe I'm even saying this but... All of those texts we sent to each other, at least the ones I sent to you, they were all true and I meant every single word I wrote to you. I'm sorry, but that's the way it is..
fml big time..!

Wish me luck
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

5/8

jo tja, nyvaken frida här :P men en väldigt glad, nyvaaken frida :D har nyss beställt min keps (bild nedan) så den kommer om nåra dagar :D so excited!
aa, idag händer de inte mycke, mamma och syrran skulle ner t strandbadet. jag orkade inte för de blir så jobbigt med kryckorna :/ så ja blir hemma idag. men ska ändå duscha och fixa håret + löshåret. frisyren blir "vågad" :P xd så de komemr ta typ hela dagen, fan va jobbigt de är att våga hela håret ;o 
ne nu ska jag mumsa i mig frukost o sen hoppa in i duschen ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

varning för känsliga mot fötter..

hejj :) kom hem för en stund sen, vart hos min moster och kusin och fikade lite. myys :)
igår hände de en lite olycka.. jag blev skjutsad på min cykel av Joseph, jag tappade balansen och satte foten/tårna mellan ekrarna i däcket ;$ så min stortå blev typ vriden ett halft varv :S låter as äckligt och de är de. så anton fick bära mig resten av vägen för vi va på väg till fritidgårn. hade ont i foten resten av den kvällen, fick låna bandage av emme som stöd men de gjorde lika ont hela tiden. höll nästan på att gråta.
när jag kom hem så såg jag att tån och lite längre ner hade blivit lila/blå och svullen. men klarade av att somna iaf..
och så idag så ringde mamma till vårdcentralen för en tid att kolla min fot. åkte dit till 11, läkaren kollade och sa att vi borde åka till sjukhuset i eskilstuna för att röntga..-.^
som tur så skulle ändå min bror dit för att röntga sin tumme, så vi drog dit. jag röntga foten. väntade en stund. sen kom en läkare och sa att vi kunde gå hem ;o fan va sur jag blev då! dom kunde ju iaf sagt att ja skulle linda foten eller göra nåt me den för att den ska läka snabbare eller nåt!? INTE OKEJ ASSÅ
foten..

lite svullen.. ;o
(ursäkta mina fula, ovårdade fötter xd)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

opps xd

juste glömde, kanske skulle lägga in bild på de "nya håret" ;P
kanske inte syns så mycket med underhåret + löshåret är färgat rött :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

official?

hihi, nyss ätit toast :D xd ahaha nej men kom hem för ungefär en timme sen. vart med kopmisar hela dagen, haft de lite trevligt :P vart med bl.a Emme, Olivia, Pierre, Tobbe, Mly (Emely) och Ida :) sen träffa vi massa fler på stan :) men vi chilla nere på stan typ hela dagen, nåra käkade. sen för typ två timmar sen drog jag, emme, olivia och tobbe till Vasaskolan och chilla där. där träffa vi oxå Joseph och Linus som va med oss där. sen skulle olivia och emme cykla upp till OKQ8 och möta Paulina och sen skulle Anton oxå komma. så de blev bara jag och tobbe. tror att linus och joseph drog eller nåt xd sen blev klockan helt plötsligt 5 i halv 10 ;o och ja skulle va hemma halv 10 ;$ så ja va tvungen att dra, tobbe följde med mig hela vägen. men halvvägs så höll han kvar mig i typ 20 minuter så när ja verkligen gick va klockan 5 i 10 xd sen kom jag hem, bad om ursäkt t mamma om att ja kom försent.
och nu sitter jag här, ska snart ta fram min älskling (gul vattenmelon) :D och messar med tobbe och daniel :P
nu blirre smarrigt ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget