10 månader med älskling idag!!!

hejj alla, sorry för seg uppdatering men har bara inte haft lust och jag vet att jag skulle lägga upp bilderna från tunisien men tänkte göra en video om de ist för de är så många bilder som jag vill visa. så förlåt för det men det kommer snart! dagen har varit kul, dock va ja tvungen att vakna halv 8 för att vi skulle till eskilstuna vid 11 och ta ett familjefoto till min mormor till hennes födelsedag. vi va där i typ en timme så åkte vi hem, stannade till vid donken och käka sen hem. ringde mly också och träffade henne på stan. chillade lite på stan och njöt av det varma vädret. sen någon tid så gick jag ner till ugglans grillen till mamma och co. och käka middag typ, vidare till moster och mysa lite till kladdkaka och sommarkrysset :)
kom hem för typ en timme sen och satte mig vid datan. blev lite ledsen nu för fick nyss redan på att min älskling inte kunde sova hos mig idag för han ska bort imorn... :( plus att de va 10 månader idag så va lite extra glad men det blev ändrade planer så han ska sova med mig på söndag istället så längtar!!
nu ska jag nog ta en till nektarin och glo på en film tror ja, blir nog Eva och Adam ;
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

sjuk...

hejj alla, förlåt för den dåliga uppdateringen men det är ju så att jag har varit utomlands! yess, jag har vart i Tunisien dåra ;) och jag hade det ganska bra, det var underbart i början men det blev ett misslyckande när jag blev sjuk i tisdags... och jag är fortfarande sjuk så... :( men det va jätteskönt innan dess och hotellet vi bodde på va jätte fräscht och snyggt, dock kunde AC:n funkat lite bättre i rummet men vi klarade det. så jag kom hem i fredags vid 1 nånting och det var min lyckligaste natt nånsin för en halvtimme senare som kom min älskling till mig!! som jag har saknat honom och så skulle han sova hos mig också så det kunde inte bli bättre :D så vaknade vi ganska sent och hade det mys, han käkade också här. och min brorsa hade kommit hem också så allt va perfekt! den enda ledsna delen va ju att jag var sjuk och att jag va tvungen att slå i min tå i soffbenet as hårt så att jag fick ha bandage... och den gör fortfarande ont, och jag har jätte lock för ena örat så det känns som att jag har hörselkåpor på... jätte jobbigt :( så min dag har varit en "ligga i sängen och kolla på youtube-klipp och kolla på tv"-dag... nej nu ska jag ta nåt o drick och kanske kolla på film, lägger upp bilderna från i vecka förhoppningsvis imorn :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

13/6

hellu, väntar på att få gå ner på stan och få träffa min lilla mly :) men måste vänta typ en timme.... så vet ej vad ja ska göra. men snart så blirre stan och chilla! :D vet ej riktigt vad vi ska göra men det blir nice ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

weekend!!!!!!!! summerbreak

hellu, sitter just nu hos min älskling och väntar på honom, han ska göra milkshake till oss och sen ska vci mysa med nån film eller nåt, även fast klockan är typ 3 xd så jävla skönt med sommarlov nu!! fast känns konstigt att man inte ska tillbaka till sin vanliga skola efter :/ kommer sakna alla som gick i min klass och det vet dom för på avslutningen så störtböla jag när alla skulle gå.. just för att jag visste att några av dom kommer jag aldrig träffa mer... sadface!! :( men är ändå as taggad på att få börja i en helt ny skola med helt nya kompisar, ingen i min klass ska börja på samma skola som jag och inte vad jag vet i min skola ska börja i samma program som jag, jag vet att en ska börja på samma skola och är jätteglad att jag och daniel ska gå på samma skola, dock inte samma program men vi kommer kunna ses oftare och under skoltiden, är dock glad att vi inte hamnar i samma klass för det skulle bli för mycket. i lördags va jag hos min kusin och firade hennes 20årsdag. egentligen fyller hon nästa vecka men då är ju vi inte hemma. så där blev det grillat och tårta och massa mums. ganska mysigt!
Gårdagen va också kul, va i eskilstuna med mamma och träffade på moster, hennes kille och kusinen :) det va sista gången vi skulle hinna köpa nåt innan vi åker till tunisien på fredag :D as taggad!! men det blev ett par shorts, en stor t-shirt, ett nyss läppbalsam, solglasögon, en till bikini, ett jättefint linne till daniel, en sminkväska för min är jättesliten och ett nagellack. tror det va det iaf, har säkert glömt nåt :p och sen åkte vi mot mcdonalds vid 4 och käkade, jag köpte en McWrap Sweet Chili Chicken för första gången och jag tyckte om den, den va väldigt god. Chilisåsen va god men ganska stark xd friteringen på kycklingen va as god! tyckte dock att dom kunda ha slängt ner fler gurkskivor, fanns bara en högst upp och en längst ner...;/ så rekommenderar den starkt men såklart så kan inget toppa en klassisk hamburgare, jag fick aldrig den här känslan att bli mätt riktigt. sen åkte vi hem igen och sen gick jag ut för att träffa daniel, elias och samuel vid P10 för dom skulle tydligen grilla. så vi satt där ett tag och jag tog med mig daniels linna jag hade köpt och det blev as snyggt på honom och han gillade det jättemycket:) sen började vi röra oss mot stan för daniel och elias ville bowla men när vi kom dit så hade dom precis stängt:/ sen så blev daniel och jag hämtade för daniel skulle va hemma tidigt så dom skjutsade hem mig. sen typ chillade jag hemma med mamma, käkade glass och hallon :)
nu tror jag min älskling kommer så nu ska vi äta milkshake!! mums!!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

klassresa till Naturhistoriska Muséet/Cosmonova

de va sjukt äckligt att kolla på den filmen!! ;o
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

gjort om två tröjor :)

en helt vanlig T-shirt blev såhär :)
ett linne blev lite uppiffat :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Kläder & Design / länka inlägget

   

helgen med älskling!:*

har spenderat hela helgen hos älsklingen, hade sjukt mysigt och kul! åkte dit i fredags efter att han va på bio med sina kompisar, hade redan ätit så vi myste bara i sängen och kollade på film och åt lite godis, va ganska trött så orkade inte kolla på hela filmen :p somnade ganska sent sen vakna vi... eller jag väldigt tidigt olyckligtvis... lördagen regnade det verkligen HELA TIDEN! så tråkigt att bara sitta inne och tråka, fast vi hade ganska kul iaf, kollade på film och lekte lite med limbo och hade kul :) sen blev de film igen xd sen gick vi o la oss och somnade vid 12 tror jag skulle egentligen åkt hem igår men fick stanna kvar en dag till :). vaknade lite senare imorse och bara låg i sängen hela tiden tills jag blev hämtad vid 1. Sen åkte hela familjen hem till farmor och firade henne :) va väldigt trött o massa så hade inte så kul, läste ett stort Symbollexikon xd sen åkte vi hem vid 4 och bara chillade ett tag till de va mat och sen satte man sig vid datan och lyssnade på massa youtube klipp och nu sitter men här.
nej nu ska jag gå på toa och sen kolla på Die Hard 4.0 :)
avslutning på fredag och ingen riktig skoldag på hela veckan! måste träna i att gå i mina skor också ;)
ska också kolla efter en tid till att fixa ögonbrynen, orkar inte noppa dom själv... xd
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget