Plugg

Ligger i sängen med hela knäet fullt med plugg! Har gjort engelskan och har geogrsfin kvar som måste lämnas in imorn. Panik!!
Skolan idag har varit hyfsad, lektionerna va okejj och jag börjar lära känna tjejerna bättre vilket är ett mirakel eftersom jag föredrar att umgås med killar än tjejer. Slutade vid halv 3 och träffade älsklingen så som jag inte hade sett på hela dagen. Vi satt ute ett tag sen gick åkte vi ber till Café Trädgårn och jag köpte deras utsökta toast! Blir min standard där ;)
Han följde med mig hem sen och vi hade de kul och mys som vanligt :)
På onsdag blir det nollningen!! Så jävla taggad! Och ska bli kul med efterfesten! :)
Nej nu ska jag fortsätta med min karta ;)
Uppdaterar senare, ses!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Eye Makeup of the Day - Dramatic Sky blue

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

Sweeny Todd!

Slutade bajs sent idag... men jag överlevde! Dock va de inge kul att cykla hem i regnet i bara en tröja och jeans.
Men dagen har vart bra. hade bara 3 lektioner men det va ju 100år långa raster... plus att gympalektionen bara va en kvart lång så hade 2h och 10min lång rast innan ja hade latin :( men vädret va okej, och ja trivs as bra på europa! Köpte också biljett till nollningsfesten idag!! Taggad inför onsdag ;) Kom gärna och kolla på oss på visholmen vid halv 5 :)
Nu ligger jag i sängen och laddar ner Råttatouille och Sweeny Todd, såg trailern imorse och tänkte "den här måste jag se" haha
Glöm inte att min Q&A fortfarande håller på tills på tisdag så fråga på nu!! :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Q&A!!

Ska ha en vecka där ni får fråga massa random frågar till mig, behöver ej va på just det här inlägget. Men som sagt, ni har en vecka på er så nästa tisdag så kommer jag svara på era questions ;) Start your engines!! Fråga på! :)
K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Mitt nya schema :)

Här är mitt nya schema :) Är ganska nöjd med det faktiskt.
Det ända jag är lite ledsen över är att jag slutar halv 5 på fredagar... :( men jag överlever :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Stadsvandring á la Europa ;)

Fick räffa våra "faddrar" från sista året och jag va med Calle, Lukas och Oscar :) Och jag märkte att det va ett stort misstag att ta långärmad tröja och jeans på sig idag.. fyfan va varmt de va!! Men vi fick gå en stadsvandring med dom och göra massa roliga övningar på alla ställen :) Kul men varmt!
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Godnatt!

La mig nyss i sängen och ligger och kollar klart på Sex and the city filmen. Personligen tycker ja om den andra filmen är mycket bättre!
Dagen blev ganska lyckad, jag gick ut och träffade Calle, Filip och älsklingen :) vi gick runt lite sen åt dom på Lillgärds för dom skulle titta på Snabba Cash 2. Så jag gick hem vid sex och stannade hemma efter det, käka hamburgare och myste med mamma och kollade på Ghost Whisperer :)
Men nu ska jag kolla klart på filmen, skola imorn med matteprov direkt -.-
Men ni får ha en bra kväll :) Dröm sött!
 
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

19 Augusti - Blogg/Uttråkad

Har precis fixat bloggen i minst en och en halv timme... men nu lägger jag av och är nöjd!! Ska göra mig klar och gå ut en stund, behöver frisk luft annars får jag huvudvärk. Uppdaterar senare! :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

18 Augusti - NOTD

hejj på er! Sitter och laddar över lite bilder och musik till och från mobilen :) 
Plus att jag kollar på Sagan om de två tornen :P så sjukt bra film! alla sagan om ringen filmerna är de! :)
Men vaknade hos älsklingen idag och myste framför tv:n och datan tills klockan va halv 4
då jag skulle till min moster som fyllde år idag :)
Hade kul, fick käka tacos och fika med kakor och massa mums
och jag lekte lite med kusin felicia på 2 år som vill leka med min mobil :p
Imorn vet ja inte vad som händer men nåt blir de väl, ska fylla i papper till skolan :)
Men nu ska ja se hur de går för att mina låtar ska bli nedladdade så vi hörs senare imorn :)
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

15 Augusti - Mly

hallu :) ligger i sängen och mumsar på en chokladbit och ska snart få träffa mly :D har inte sett henne på jättelänge så är excited. vet inte vad vi ska göra men det är ju fint väder så de blir väl nå kul. Har städat mitt rum också, eller iai dammsugit min matta som tar en evighet... så det är kirrat ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

NAILS

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

14/8 - Älskade pojkvän!

hellu! har nyss ätit två lakritspastiller och innan det åt jag middag :) samtidigt så åkte Daniel härifrån.. Han kom hit förut och vi myste ett tag i min säng och skrattade ovanligt mycket. Jag måste ha fått i mig nåt för det verka som att ja inte sovit på dagar haha. Men inget annat har hänt idag :) Jag börjar skolan om två dagar! Är otroligt taggad :D Är också så glad att Daniel, Calle och Mly ska börja på samma skola som mig!! Och att husen inte är så långt ifrån varandra så vi kommer ses mycket :) Hoppas bara det inte blir för mycket så vi tröttnar på varann ;)
Testade att ha min saknade "winged eyeliner" idag och ja har verkligen saknat den :3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

INSPIRATION! Är så sugen på att tatuera mig!!

K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Inspiration / länka inlägget

   

Todays look

Kläder:
Mintgrön T-shirt från Vero Moda
Blåa jeans från Ginatricot
 
Smink/Hår: Uppsatt i knut
Maybelline Fit Me foundation nr120
Maybelline Fit Me puder nr220
H&M blush Dazzling Peach
Loreal Lash Architect
Make up store MS Deepblue
 
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Gröna Lund!!

va på gröna lund i förrigår med mamma, fanny, filip, sandra och daniel :) så sjukt kul jag hade och det bästa va att daniel kunde följa med!! Och jag vann en 2kilo Marabou Choklad!! :D
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Umeå!

va i Umeå i från från förra söndagen till i onsdags hos min brorsa och hälsade på där, har ju aldrig vart där så här kommer några bilder från dom dagarna. Vi va i stan nästan varje dag och så gick vi och kollade på Ice Age 4 och sen på vägen va vi på Birsta City i Sundsvall :) Lite blev köpt, fick med mig en ny väska, nytt EOS läppbalsam i ny smak (honeysuckle honeydew) och några överdelar och underkläder :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

god morgon....

hallu, ligger nu i sängen hos felicia och vaknade för en stund sen med en hjärtattack av hennes katt.. höll på o ramla av sängen ;o
vet inte vad ja ska göra idag men de blir väl nåt eller ingenting alls.
tänkte bara säga också att beautybay va inte så bra som ja trodde.. det va tydligen fel på mitt kort :s Men jag hittade bättre sidor och beställde från dom istället igår :)
ne nu ska vi gå upp och göra frukost av vad som helst :p
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

nytt som kommer hem i brevlådan snart :)

Har nyss beställt lite grejer från Beautybay.com och ja kan säga att det är den enda onlinebutiken som man kan använda Visa Electron så jag kunde beställa av mina egna pengar! Awesome! får hoppas på att dom kommer innan helgen, så kan jag ge er en "review" på vad jag tycker om dom :)
 
Jag beställde:
  • Macadamia Natural Oil Nourishing Leave In Cream 300ml
  • Macadamia Natural Oil No Tangle Pre Styler 100ml
  • Revlon Proffesional Nutri Color Creme nr.500 Purple Red 250ml
 
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget