God Jul!

Ligger i sängen med mina nya sängkläder och kollar på tv :)
Hade en jätterolig och mysig julatfon med massor med presenter och mys :)
Ska fira jul hos pappa imorgon så gör ett annat inlägg om vad jag fick idag & igår :)
Btw: jag gjorde slingor i håret igår för att ljusa upp det, gjorde inte så stor skillnad dock.. men lite






K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

sanna läser min blogg

har mentorstid om 5 min och sanna sitter och läser min blogg!!
känner mig älskad :3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

bilder från Lördag

Hade jättemys i Eskilstuna med älskling! Vi tog tåget 11.43 och kom till stan kl12, sen strosade vi runt och jag handlade massa saker :3 (visar det på andra bloggen) sen vid 3 tog vi bussen till Tuna Park för skulle in på Skopunkten & Bellbox
Hittade 3 hårprodukter och tittade på ett par as snygga skor men köpte dom inte :/
Vi fikade också på Amaranth, jättemys!
Sen blev vi hämtade av Daniels pappa efter 6 tror jag, sen åkte vi hem till honom och jag sov över där :3
Hade som sagt jättekul och längtar tills mellandagsrean ;)




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Eskilstuna

sitter på tåget med en trött älskling på väg mot Eskilstuna. Är såå taggad för har jättemycket pengar från när jag fyllde år så hoppas det blir mycket saker köpta! Hör av mig sen!! kram
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget