rise and shine

tjenixen :P sitter här o väntar på att rasmus ska vakna, vilket inte lär hända på ett tag -.^
igår va de fett roligt :D träffade anton på morgonen/dagen chillade i finninge :P sen drog vi t gårn, träffa massa folk där inklusive Mly :D vilket sammanträffande för jag skulle hem t felix och hämta rasmus keps, och hon skulle hem t felix för att hämta sin cykel xd så vi drog dit typ 5 med anton för han skulle ändå hem. men då va ju dörren tvungen att va låst -.- så ja messade felix, han skulle ändå hem en stund, sen träffa vi på Alex medans vi väntade på felix :P satt där o snackade en stund. sen skulle alex dra med nicole o hennes föräldrar så vi blev ensamma en kort stund. sen äntligen kom felix o öppnade dörren :P sen blev de ju så att vi fastna där xd jag, mly, felix och anton ;) vi chilla där, hade en kul tid, och den tiden gick snabbt. helt plötsligt blev klockan halv 10 på kvällen ;o och då va mly tvungen o dra för hon skulle cykla hem t malmby o va hemma 22.00, sen efter en stund, typ 5 i 10, drog ja oxå hem. sen va de lugnt hemma, satte mig o sängen med datan i knäet och en skål med körsbär :P (mums)
sen vid 3 försökte ja somna iaf, de tog en väldligt lång stund bara för att de är så armt i mitt rum , men om ja öppnar förnstret så kommer de in massa äckliga djur -.^ men ja somna iaf. vaknade först typ halv 8, sen gick larmet på mobilen klockan 11. gick upp, duscha, käka, gjorde mig klar, och nu är ja här o väntar.. xd
men ska försöka ringa rasmus o väcka han :P
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

it's complicated

hejj alla läsare :)
ligger i sängen o tittar på tv medans jag smsar med Daniel :P Idag har jag vart hemma på förmiddagen och blekt mitt löshår två gånger för att få de lika ljust som mitt underhår, sen imorn/idag så blirre rött :D är fett taggad på hur de ska bli! iaf, senare på dagen, runt 6, så åkte jag och mamma till min kusin som fyllde 1 år idag (: så sööt unge asså ;o helt otroligt! så vi käkade mat där och fikade, åkte hem vid halv 9 kanske :) kom hem, chilla lite med en kanelbulle framför tv:n :P den va sjukt god, nästan som helt nygjord<3
ne nu ska ja kolla va som finns på tv o snart sova :) puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

:/...

hejj :) kom nyss hem från min mormor, har vart där typ hela dagen, grillat o chillat me släkten :P najjs najjs. igår var ja med olivia och emme, vi va utanför olivia ett tag, sen började de regna -.-, men vi drog ner på stan o träffa massa folk, som mly, tobbe, felix, anton, rasmus, jonathan, joseph, barish, omar, felicia.. säkert fler men de va dom ja kom på nu :P vi chilla nere på stan, utanför Galaxy. vi strutta runt typ hela stan :P sen när jag, olivia, emme och felix va på väg hem, skulle de ju självklart börja regna -.^ och inte lite heller ;o regndropparna va fan as stora. men ja va tvungen att va hemma 23.00, så vi skyndade oss hemåt, de gick inte att gå längre, vi va redan jätteblöta så vi stannade utanför polishuset under garage-taket tills de hade dämpat sig, sen kom rasmus och mertsi och efter dom kom omar och barish så vi hängde alla där medans vi vänta på att de skulle sluta regna. och äntligen efter typ en kvart, började regnet dämpa sig, så jag och emme och olivia sprang över vägen till busskuren utanför olivia. väntade där en stund. olivia skulle byta kläder, men hon va ju tvungen att glömma nyklarna hemma, så hon fick klättra in genom fönstret xdd följde med emme hem för hon skulle oxå byta om. sen såg jag att klockan va typ 23.20 ;o så ja va tvungen att springa hem xd kom hem, pappa blev sur, gick direkt upp o la mig, klockan va typ halv 1. messade lite med tobbe och rasmus, sen somna jag efter 1 xd intressant historia, ja vet :P
nya hårfärgen :) (redigerad lite)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

I guess both :D

hejj, kom nyss hem från mamma (till pappa) :P
idag har de hänt lite grejor ;) vaknade kvart över 11, för att bli klar till 1 för att träffa rasmus och emelie. men självklart så sov rasmus till typ 4. så de blev inget. men va med felicia och olivia istället :d eller iaf till ja skulle möta mamma nere på stan :P sen kom mamma ner till stan, vi satte oss på Café Prinsen och fikade lite/ pratade :) sen gick vi till Dofter o sånt för att köpa hårblekning till mig. de blev lite mer grejor köpta än de xd vi köpte blekning, hårspray, värmeskyddande hårspray, två kammar, hårfärg-pensel och en hårinpackning xd och allt till mig :D eller...alla hårprodukter iaf :P sen åkte vi hem igen, satte i blekningen, käkade (pyttipanna :P) sen tvätta ur blekningen (bild kommer inom kort), och så satte ja mig vid datan en stund och lyssna på musik (obviously)
klockan började närma sig halv 10 så de blev att fara hem till pappa :D
nu ska ja lyssna klart på musik och va lite social mot resten av the family :D
puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

blonde...or...red? (beroende av att färga hår!?)

sitter vid datan....igen -.^
nej men idag har ja inte gjort så mkt, vaknade efter 2 (xd), cykla till mamma, träffade Tobbe, chilla en stund, sen kom Felicia och skulle hämta sin laddare och sin tröja :P sen drog ja och Tobbe till thomas och skulle lämna nån nykel till Kevin, drog tillbaks till mamma, chilla där en stund till, sen va ja tvungen att åka till pappa, käkade mat (mums) sen glutta ja lite tv och nu sitter jag här :P hahah ja tror allt det där blev en enda mening xdd
men nu ska ja försöka hitta ett par hörlurar så ja kan lyssna på musik vilket ja inte gjort på typ hela dagen.. :(

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

September - Chris Daughtry

tjeeenare :d sitter ju nu i mörkret och lyssnar på musik och messar med tobbe och daniel :P
har verkligen tråkigt, har typ vart as trött hela dagen, även fast ja vaknade ganska sent :P
orkar inte skriva så mycke mer, men imorgon kanske ja lägger in nå mer intressant, efter ja träffat Tobbe isf :d
puss

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

17/7

hejj :)
gårdagen va najjs!! va med olivia och oliver. sen drog vi till tosterö-bron och kolladepå när felix hoppade i (badade) :P rasmus skulle också gjort de men han "orkade" inte ;)
sen åkte jag och olivia till komunhuset och mötte Emelie (rasmus tjej) där :) fett söt tjej säger ja bara :D
åkte in till stan med alla för rasmus skulle käka nåt. sen vidare till strandbadet för ja ville känna på vattnet, vilket va jätteskönt ;o iaf för att vara halv 12 på kvällen xd så jag och emelie hoppade i. eller jag hoppade i flera gånger, emelie gick bara i en snabbid och gick inte i nå mer. sen va vi ju tvungna att gå enda bort ill olivia, i blöta kläder -.^ fast rasmus, emelie och oliver drog hem till rasmus så de va bara felix och alex som följde me. sen fter ett tag gick dom också så de bara va jag och olivia kvar :P vi la oss i sängen (skit trötta) o kollade på Jennifer's body, sen somna vi :P

sitter nu i olivias säng medans hon ska städa sitt rum och väntar på att oliver ska komma
han tar vääääldigt lång tid på sig ;o -.^

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

tack

hahah sorry att ja inte kunnat lägg in nåt på några dagar, men har inte vart hemma så mycke.
igår var jag med felicia, olivia, oliver och jani. sen drog ja hem och käka, sen ringde olivia och sa att ja skulle gå till dom o dom va på vasa, men ja sa att ja skulle till tosterö, men dom lyckades att tjata på mig så ja kom dit. sen va tydligen emir och mirre där, och olivia bråkade som fan med emir så de blev lite "emotional". sen drog jag till tosterö till jani. ja va med jani, mertsi, felix, rasmus, felix c och tobbe där. sen när jani skulle sova så va ja kbvar ute en stund med felix, rasmus och mertsi. ungefär efter 5, blev alla trötta så alla gick in till sig, förutom jag som sov hos jani då :P
vaknade upp vid 11 imorse, käka frukost, fick skjuts hem av janis pappa, dom skulle ändå inte till stan.
och nu sitter jag här, hemma själv och lyssnar på musik, men är förkyld -.^
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

nu, tack :D

sitter just nu och väntar på att olivia ska komma hem så vi kan dra ner på stan och träffa jani o folk :D
*skriker*: Olivia kom hem nu!!!!!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

förlåt för att ja bryr mig då... kanske bryr mig lite för mycket

hejj :)
sitter just nu hos pappa och pratar med daniel i telefonen och dricker cola :P riiiktigt najjs de :D
idag har jag åkt t pappa, sen vart med olivia nere på stan, träffat massa folk, haft de najjs. skulle egentligen köpt hårspray men orkade inte släpa runt på de och glömde bort tiden så klockan va redan halv 10 när ja kom på de att ja skulle köpa de xd
men nu ska ja snacka lite med folk (jani, daniel, pontus och mertsi) och dricka upp min cola
puss

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

D:

asså ja kommer dö, har inget o göra ;o ska nog ta lite glass nu^^ puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Chris Medina - What are words

hejje, alla :D
idag har ja inte gjort ett piss (y)
men igår var ja med felicia, sov hos henne dagen innan det, och vi solade hela dagen, mys mys, sen gick v ner en stund på stan o kolla va som hände där ;p
sen imorse vid typ 11, ringde felicias mamma och sa att dom tydligen skulle åka o campa idag istället för på måndag, så hon drog ty när ja nyss vakna xd
har messat massa o dunkat musik, kollat på tv o bla bla bla xd ni vetm allt tråkigt man kan komma på, förutom messandet^^
men nu ska ja kolla klart på filmen (Mumien) och dricka upp mitt vatten xd
puss
"I'm forever keeping my angel....close.." <3
bilder från igår
hahah xd
och bilder från (min tråkiga dag) idag
fjooortis -.^
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

2iTch - River flows in you (Yirume Dub Remix) <3

hejj alla :D
sitter just nu hos Felicia, lyssnar på musiik, smsar, jättevarm, dricker saft^^
kom hem typ 15.40 från kompis, sen dunka musik en stund, duscha o bla bla bla.. sen messa felicia och fråga om ja ville dra ut en stund, såklart sa jag ja och så drog vi ner t stan, "träffa" folk :P
vi typ gick fram och tillbaka till strandbadet minst 5 gånger xdd
men kuuligt va de iaf, fråga mamma om ja kunde sova hos felicia, det fick jag, och nu är vi här.. framför datan (nörd ;$) men nu ska ja dricka upp min saft (och felicias) och dunka musik ett tag till
puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

marshall eriksen I love you!

hejj, alla :D
I see progress :P
nej men idag vaknade jag typ 2 på dagen, käka, gjorde mig klar, sen kom anton förbi. vi kolla på typ två eller tre filmer o hade de mys. sen drog han vid 22.00
sen blev de trååkigt igen.. xd
men igår va man med anton, tim, felix och tobbe på ip :P fan bästa dagen på länge, fyfan va kul ja hade :D
plus så fick man lite ny skitbra musik för ladda ner låtar åt felix från mobilen xd men dom låtarna va fett bra ;o
och ja som inte brukar lyssna på sånt, men de gör ja fan nu:D
sen imorn ska man träffa daniel :) sen rasmus på kvällen förmodligen :P
hahha de blev mkt killar nu, men de är inte som det verkar ;o de är inte så att ja håller på med varenda av dom och inte säger något. inget mellan någon av dom! We are just friends :D
justnu sitter man och snackar med rasmus på msn för han har tråkigt, plus att han sitter uppe hela nätterna och vaknar nästa dag typ 8 på kvällen xd
nu ska jag lyssna på lite musik och sen slagga, måste upp 10 imorn -.^
puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

maybe - maybe not

jag måste bli bättre på de här! ;o
har inte haft blogg på ett tag så har inte tänkt på att lägga in nåt
men de ska de bli ändring på :D
just nu ligger jag i sängen, som ja gjort nästan varje dag numera xd, och är osocial mot världen xd
senare ska ja ut och bada me olivia och hennes lillebror Elvis :D kul, för kan äntligen bada! om de inte blir för kallt nu då, de skulle tydligen regna -.^ plus att anton och tim tydligen oxå skulle me men dom skulle inte hinna för dom skulle dra t e-tuna halv 4, och vi skulle träffas 5, men skulle inte hinna va så länge för elvis inte får va ute så länge :/ men men
än så länge, sen ja kom hem från turkland, har ja vart me felicia och olivia mest, vart me folk på stan/strandbadet. chillat o de ;)
nu ska jag göra mig klar, funderar på att tvätta håret, de e helt platt xd
c u <3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget