de va ett tag sen ;)

det va ett tag sen man la in nåt
har ändå tråkigt så let's do this!
skola idag och äntligen sovmorgon, första gången sen ja började nian typ... :P
slutade oxå tidigt, gick till frissan och satte i mina Fjäderextensions jag fick av Daniel^^
det blev nice, sen gick jag och daniel till hans syster och träffade på Stella:) gick sen till ip och då hände det konstigaste nånsin.
seriöst, asså jag typ somnade när vi gick dit, jag kommer ihåg att vi gick från men sen kom jag inte ihåg nåt mer och så va vi redan vid ip ;o daniel sa att jag gick långsamt och blundade hela tiden, men jag svär att jag måste ha somnat :s
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

sjuk

fortfarande sjuk och imorse va de olidligt i min hals så stannade hemma...
kan bara säga att det är äckligt tråkigt att va hemma sjuk... :(
så haha,, jag drog på mig klader och smink för hade tråkigt xd <3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

sjuk...gymnasiefunderingar

sitter vid datatn och nyser som fan! blev typ sjuk igår när jag kom hem från daniel... :( sadface!
men fredag till lördag var helt underbar med älsklingen! åkte till han vid halv 6.
han hade varit så gullig och ficat ett mysigt bad med värme/doftljus och messas skum^^ så romantiskt! sen gjorde vi mat för vi va hemma själva, det blev jättemumsiga hamburgare och sen lite godis med Titanic :) vi båda grät :')
vi sen va kolckan typ 00:07 så vi gick å la oss, jättemysigt och trevlans:)
vaknade upp tidigt för skulle till hans skola på öppet hus, hade kul, träffade Calle och Filip :) sen åkte vi hem till han igen vid 13:00
vet inte vad vi gjorde men vi kollade iaf på Scary Movie 3 ;) awesome! käkade lite nudlar som lunch innan vi skulle åka för Daniel skulle på match på Gotland så vi blev hämtade vi 5, dom skjutsade hem påvägen.
åt rester och sen blev de lite godis och glass med hallon^^
somnade med täppt näsa och vaknade tidigt idag av att ja inte kunde andas :(
har inte gjort nånting idag, typ legat i sängen, kollat på film/tv
åt mumsig mat och sitter nu här...
ej kul, nu ska jag nog ta nåt o dricka och sen kolla på nån film eller nåt, hoppas daniel ringer snart^^
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

15 Sanningar/Hemligheter om MIG! höhö

1. Jag är fullkomligt beroende av att färga håret, dock får jag inte längre för mitt hår är för slitet... :p

2. Mitt sätt att uttrycka mina känslor är att skriva ner dom i personliga texter

3. Jag är en riktig gottegris, jag går och småäter nästan hela tiden ;$

4. Jag älskar att duscha, det är det bästa som finns. Speciellt med nån speciell^^

5. Jag är jätte kinkig, speciellt när det gäller mat

6. Jag kan bli väldigt deprimerad ibland, kan sitta i mitt rum och stänga ut allt och alla

7. Musik är mitt allt, jag kan inte leva utan det

8. Hehe, jag biter på mina naglar nå' extremt, men försöker sluta så gott jag kan... har lyckats än så länge (y)

9. Jag är ganska utseendefixerad, men jag kan också gå ut på stan i mjukisbyxor och inget smink alls

10. Jag är mig själv och jag försöker inte vara någon annan än den jag är

11. Jag är en väldigt bra lyssnare, om någon behöver mig finns jag alltid där

12. Ibland...står jag framför spegeln och sjunger för mig själv... höhö

13. Jag kan störa mig riktigt mycket på folk som dömer andra efter utseende

14. Jag har aldrig varit såhär kär som jag är nu, älskar dig Daniel!

15. Jag är beroende av mina vänner, om jag förlorar kontakten med en vän, kan jag börja gråta
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

19/1

Hejj alla, hoppas ni mår bra!
Sitter just nu i mitt rum och skriver lite, bara lite fria texter som jag brukar :) Ganska skönt faktiskt, det är typ det bästa sättet jag har att uttrycka mig med, är inte så bra på att prata om känslor så mitt bästa sätt är att skriva ner det jag känner, kan vara både bra och dåligt.
Jag skrev en idag på Elevens val (Svenska) och Elina började gråta när hon läste den.. :') haha gulligt^^
Så ja, mina texter kan vara känsliga och berörande för vissa, kanske inte alls för andra. För mig betyder dom allt iaf..
Min skol-dag har varit ganska bra, hade ett "test-prov" inför nationella proven i svenska idag och tror det gick ganska bra, försökte mitt bästa så det är bra! resten av dagen var kul, hade jättekul på engelskan idag! Vi va i grupper och jag var med Matilda, Niklas och Tim. Vi hade så himla kul och jag måste bara säga att jag snacka engelska hela tiden och älskade det, jag älskar det engleksa språket, jag tycker det är ett grymt bra och skönt språk, och som tur så är jag hyfsat bra på att både prata och skriva engelska! Iaf, gjorde ett lite ordspel där vi hade massa lappar med ord på engelska som vi skulle förklara med andra ord och den personen som gissar rätt ord får liksom själv lappen som ett pris :P tyckte det var sjukt kul :)
Hehe....gjorde också lite illa mig idag, vi hade gympa och vi körde Rugby, och jag försökte få ner en av killarna, jag höll om hans mage men jag började glida neråt för hade liksom inget fäste på mina fötter för hade bara strumpor så gled bara efter honom, och såklart var han tvungen att ha gympaskor på sig...så jag ramlade och fick typ hans sko körd in i min tå, och sen brände jag upp mitt knä... xd klantig som jag är! :P
Annars hade jag ganska kul  :) så min skoldag var både lyckad och lite misslyckad, tummen upp för det (y)! men nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig lite fräsch inför imorn, ska åka hem till älskling och ha lite mys^^ och vill gärna ha rakade ben då xd
Men här kommer lite bilder på mina texter, och en liten del av en av dom :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Emotional / länka inlägget

   

17/1

hejj alla! sitter just nu is ängen med nyduschat hår och målar naglarna :)
skola idag, det va ganska jobbigt för hade mensvärk och mådde typ illa, och va trött. men det blev bättre när ja va ute.
träffade älsklingen idag, gick ner på stan till Hälsokraft för att köpa Silica, tabletter för hår, hur och naglar :) hoppas på att det fungerar! gck sen till min frisör för att fråga om hon kunde sätta i min fjäderextensions som jag fick av daniel i juklapp, haha men hon visste inte ens vad det var ;) så ska dit imorn igen och visa henne dom :)
nu ska jag nog tvätta bort sminket eller nåt :) ses
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

dagen...s

min söndag har varit lite jobbigt och känslosam
vet inte riktigt varför men har gråtit ett antal gånger och så har jag haft ont i nedre delen av ryggen, tror det är för att jag har legat i sängen hela dagen.
men det gick över som tur, mår bra nu
hade en liten spa-dag idag, tog ett sjukt mysigt bad med ansiktsmask och hårinpackning, lite ljus och musik. jätteskönt och mysigt!
bakade också mina cupcakes igen och den här gången så blev dom jättegoda!! blev jättenöjd över dom, men det gick bara att äta en xd ;)
Dagens humör: Dåligt först men bra nu
Dagens mående: lite känslig
Dagens borde: massera min rygg
Dagens frisyr: morgonfrisyr typ, rufsig xd
Dagens smink: ingenting alls (skönt!)
Dagens klädsel: min nya t-shirt och OnePiece!
Dagens planer: baka cupcakes
Dagens vill ha: friskt och helt hår
Dagens fundering: vet inte
Dagens beroende: inget
Dagens tråkigaste: att jag grät
Dagens längtan: månadspeng
Dagens låt: Jason Mraz - I won't give up

mumsiga, va?;) och extremt mäktiga!
K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

fredag den 13:e ;)

hallu! tänkte ge er en lite Update om min fredag den 13:e!
den dagen var nog en av dom tragiska och roligaste dagarna än så länge! Jag fick en fläskläpp och ett bordsunderlägg i ansiktet (på ögonbrynet) (y) tummen upp för de ;)! men jag var också och shoppade med Anton, Calle och min älskling Daniel! sjukt kul dag. och blev lyckade köp :)
vi tog några bilder men inte lika många som vi hade velat :/
men här kommer några ialla fall och på det jag köpte :)

höger: på stationen och väntar på tåget, älskling laddar mobilen ;)
vänster: käkar på donken och har de mys ;)

munktröja (med dragkedja) från Carlings 104:-
t-shirt från Carlings 99:-
handkräm från Kicks 41:-
foundationborste (vit/svart) Makeup Store
puderborste (rosa) Makeup Store

stor puderborste från H&M 40:-
solpuder från H&M 60:-

Mascara - Loreál Paris Extra-volume collagen 80-90:-
Ansiktsmasker från Kicks (köpte två till, en i samma märke fast rosa och en chokladmask) 20:-/st

fick också ett medlemskort på Makeup Store för jag handlade över 650:- (happyface)
och så köpte jag ett nytt sminkborttagningsmedel från Makeup Store för mitt va slut 170:- (tror ja)

så det var det som jag fick med mig från Eskilstuna, riktigt lyckad dag och misslyckad, fast på ett bra sätt
resten av hegen var riktigt mys! Daniel sov kvar här i fredags, vi hade mys, kollade på Forrest Gump :P hade aldrig sett den förut så de var ett måste :)
skriver om mina lyckade cupcakes jag gjorde om idag i ett annat inlägg, dom ska få känna sig lite speciella ;) och om min söndag :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Vi<3

är med älsklingen
failade totalt med cupcakes'en och brände mig as mycket så är inte på det bästa humöret
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Happy endings <3

Dagens humör: jättebra
Dagens mående: pigg och sprallig
Dagens borde: kolla hur mycket pengar jag ha
Dagens frisyr: fluff med sidfläta
Dagens smink: concealer, foundation, puder, mascara, ögonskugga (blå och svart)
Dagens klädsel: blåa höga jeans, vit långärmad t-shirt marinblå halsduk
Dagens planer: hem till mamma och ladda upp bilder till bloggen
Dagens vill ha: inget speciellt
Dagens fundering: om fredag
Dagens beroende: inget
Dagens tråkigaste: nja, inte så mycket
Dagens längtan: fredag
Dagens låt: Mange Makers - Mange bjuder


Dagens outfit:


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

kul på tekniken + hem med Antonio! (Banderas)

riktigt skön dag!! as kul på typ alla lektioner!! tack vare Pontus och Smurf:3
Dagens kommer ikväll^^
smurfens vantar och mobilficka!!!!!!!!!!!!!!!
Pontus hitta min parfym......                                   Smurfen gillar den .......;)
Säg hej!!....jag är jude :)                                         hehe! ;)
Abraham Lincoln....with Monster....:3
Mupparna Matilda och Klara                                       Snacka om body-scrubb (sandpapper)
Sensei Smurfenito c:                                              awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

första dagen i skolan

åååhhh.... orkar verkligen inte gå i skolan....
jag som hade vant mig vid lov och så måste mna gå upp typ halv 7 igen.... sadface :(
aja men dagen var rätt okejj ändå.
kom till skolan typ 7:45 och träffade Anton och Dennis. typ nästan vanlig dag. fick nytt schema, gick igenom svenska nationella prov och träffa nya NO-lärare, fett skön kille! tidigaste dagen oxå! awesome, slutade 14:00. gick hem till mamma och satt där vid datan och drack upp min Monster.. höhö;)
lyssnade på ny och as bra musik!! blev hämtad av far vi halv 5 eller nåt, åkte hem till la padre, käkade den berömda Lasagnen och typ satte mig vid datan. och nu är jag här och typ har ap tråkigt :c (och messar med Mupp:*)
oh... btw, tänkte testa det hät dagens nu, för har inget annat o göra
blir dock inge dagens outfit för har ej nån bild på de ;)

Dagens humör: bra
Dagens mående: trött
Dagens borde: inget speciellt
Dagens frisyr: uppsatt i knut
Dagens smink: concealer, foundation, puder, mascara, eyeliner/ögonskugga
Dagens klädsel: svarta jeans, grått linne, grå "stickad" tröja, marinblå halsduk
Dagens planer: inget
Dagens vill ha: dricka
Dagens fundering: gymnasieval
Dagens beroende: värme
Dagens tråkigaste: behöva frysa
Dagens längtan: älskling
Dagens låt: A rocket to the moon - like we used to
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

questionmark!!!! (?)

I have a question to y'all...

Vad mer vill ni se på bloggen?
typ mer bilder? fler inlägg? mer om mina tankar och intressen? mer om smink/hår? dagens...?
vadsomhelst, säg bara till vad ni vill se mer utav!! :)

har lite handikapp på vad jag ska skriva om... :(
K O M M E N T E R A (3)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

epic.....

omg.....
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Daniel Vahlgren - Min andra halva...:*

Tänkte göra ett inlägg speciellt för dig älskling för du är speciell för mig.

Oj, vart ska man börja? Jag träffade dig för drygt ett år sen och du har vänt min värld upp-och-ner. Det finns ingen annan person som är lika söt, underbar och speciell som du. Jag finner inga ord för hur mycket du betyder för mig men jag vill att du ska veta att jag aldrig skulle göra något för att såra dig på något sätt eller göra dig ledsen eller något ont. Bara veta att du älskar mig gör mig den lyckligaste personen i hela världen! Jag vet att det blev ett missförstånd förra året men jag slutade aldrig älska dig, det gick inte en dag utan att jag hade en tanke om dig. Och den sommaren då vi träffades igen. Det var den underabaraste dagen jag nånsin varit med om. Jag kunde inte fatta och jag fick chans till av dig. Det ända jag tänkte på då var att jag aldrig skulle släppa taget om dig, vare sig du ville eller inte. Jag skulle aldrig kunna släppa taget. Att inte ha dig i mitt liv...det finns inte. Varje gång jag ser dig, blir jag förälskad i dig igen. Det finns inget du kan göra som inte kan få mig att le. Asså jag kan knappt kontrollera mina känslor när jag är med dig. Det har hänt att jag har börjat gråta för att du är så underbar. Jag har gråtit för att jag aldrig skulle kunna vara arg på dig.
Du är en del av mitt liv nu... Du är mitt liv nu och kommer alltid vara. Du är underbar, så sjukt ödmjuk mot folk omkring dig, kärleksfull så att man aldrig vill lämna din sida och så att du är min allra bästa vän! Jag vet att jag kan prata mig dig om allt och du verkligen lyssnar.
Dom här fyra månaderna har varit som bästa jag varit med om och jag hoppas du känner som jag och aldrig vill att det här förhållandet ska ta slut. Jag vill att vi ska spendera våra liv tillsammans. Jag har så mnga drömmar och tankar om hur vårat liv ska se ut när i blir äldre. Jag vill bo med dig och vill älska dig lika mycket då som jag gör nu. inget på jorden kan mätas upp till min kärlek till dig.
Det gör nästan ont att älska dig så mycket men jag bryr mig inte. Det får göra hur ont som helst, jag ger mig inte förrän du säger till mig att sluta. Men du kommer inte bli av med mig så lätt. Jag kommer kämpa och göra allt för att göra dig lycklig och göra oss lyckliga. Det är inte bara dig som jag älskar, det är allt du gör och hur du är mot andra som gör att jag också vill bli sån. Du är min idol, min andra halva, jag ser upp till dig som jag såg upp till min pappa och bror när jag var liten. Som sagt, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig, det finns ingen linjal eller måttband som kan mäta. Att du inte finns i mitt liv, är inget liv värt att leva. jag är så lyckligt lottad att få vara din flickvän och jag skulle aldrig ta dig eller det för givet. Du är min, har alltid varit min och kommer alltid vara min dröm prins och jag kommer aldrig ge upp det här. Och jag kommer självklart alltid vara din så länge du önskar<3

Jag älskar dig så extremt jävla sjukt cp mycket Daniel och kommer alltid göra! <3

18/11-10 - det var den dagen då mitt liv förändrades för alltid
30/8-11 - det var den dagen jag förstod hur oslagbar och underbar den här kärleken är och jag vill aldrig att den ska ta slut
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Emotional / länka inlägget

   

Här är dom som kommenterade min status på Facebook

Frida Sjödahl
du är en väldigt söt och snäll tjej! vi träffades först på truppgympan och nu har vi pratat några gånger :) hoppas på fler <3

Anton Resare
du är min typ bästa vän, jag kan alltid prata med dig vad det än gäller. du är sjukt snäll och rolig och vi har många minnen tillsammans, och jag finns alltid för dig <3

Ebba Andersson
vi känner inte varann så bra men vi har setts ett par gånger och pratat nån gång. du är snäll och söt :)

Circe Biström
fett söt och sjukt snäll brud! vi har några fina minnen och vi har träffats mycket men mindre och mindre numera :/ måste ändras på! finns alltid för dig <3

Tobias Trostemo
sjukt snäll, söt och skön kille, du finns alltid när man behöver dig. träffades i somras och har haft det jävla kul. många minnen och fler! as bra vän och betyder <3

Natalie Rudio
vi har haft våra stunder, både bra och dåliga men du har alltid lyckats få mig att le och skratta :) länge sen sist.. får ses snart igen :)

Lina Wibeck
as snäll och söt tjej! du gick på min skola förut och vi har träffats och pratat några gånger, får ses snart igen :)

Pontus Wågström
sjukt skön och kul kille!!! med dig skrattar man alltid och dig kombinerad med anton är ett skratt för livet. har gått i samma klass nu ett tag och ångrar inte att jag träffat dig! <3

Joel Åström
träffade dig förra sommaren och då var du bara en liten plutt, och fortfarande är ;) jättesnäll kille och söt :)

Olivia Eriksson
har känt dig sen lekis och kom närmare dig nu i högstadiet. sjukt söt och snäll tjej som alltid ät glad och får en glad, du kan alltid lite på mig <3

Mly Ek
du är den skönaste tjej som finns! har känt dig sen vi va små och barnsliga. och dig kan jag verkligen relatera mig till, vi har samma humor och tänker likadant. vi  har haft våra svåra tider men jag vet att jag alltid kan lita på dig och säger detsamma. du får fram det bästa av mig och jag hoppas vi håller ihop senare i livet <3

Dennis Rados
känt dig sen lekis, snäll kille som man inte ser mycket av längre. dock bor vi grannar ;)

Tilda Almér
sjukt söt tjej i parallellklassen. umgås mest med dig i skolan och på spanskalektionerna, får ses utanför plugget nångång ;) alltid glad och snäll och får andra glada :)

Malin Pettersson
as söt och snäll tjej och jag inte känner så mycket...än ;) vi har pratat ett par gånger på Facebook men det kan vi nog ordna :)

Calle Johansson
du är världens skönaste kille och jag ångrar inte att jag lärde känna dig. du är min älskades bästa vän och det gör dig till min bästa vän. vi har minnen tillsammans och det ska bli många fler <3
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

that's what she said :o

hejj alla :)
sitter just nu helt ensam hemma och kollar på Mumin..hehe ;$
Mly sov här igår och gick för ett tag sen och träffade sin Andreas :) det va sjukt mys och kul igår på donken med henne och Anton, och så sjukt gott ;) ni skulle ha sett och hört vår humor och mitt och Mly's samtalsämnen...hehe ;) sen igår kväll snacka vi med massa random folk på Skype, lite sådär skönt ;) käka godis (awesome) och kolla på Skönheten och Odjuret efter dä, myyysit :)
awesomely awesome time.... forever alone... nä nu ska jag nog försöka hitte på nå' att göre innan ja dör---> ska dricka;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

kul med MlY;*

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

förlåt

jag har verkligen inte gjort nånting att skriva om idag så får bli sånt här...
1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - ja
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - ingen...
3. Hur lång är du? - 172 typ
4. Vad väger du? - just nu...tydligen 55....
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - friday 13th
6. Skriv hela ditt senaste sms - Bäst för dig;)<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - båda, ringa är enklare
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
9. När såg du senast din mamma ? - Idag
10. Icke godkänt i något ämne? - Nej
11. Mvg i något? - 3 st
12. När vaknade du idag? - typ 1
13. Vilken är din favoritplats? - vilken som helst med Daniel
14. Vilken plats föredrar du minst? - Vet inte
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? -förmodligen jobbar
17. Vad sover du i? - Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? - strängnäs hela livet
20. Tycker du om kinamat? -  som fan
21. Tycker du om kaffe? - Nej
22. Vad dricker du helst till frukost? - juice
23. Kan du spela poker? - typ
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Aa
25. Vill du ha barn? - ja, men vill inte föda barn xd
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nope
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - båda
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder, smink
30. Är du cool? - alltid
31. Kan du rulla med tungan? - Kan väl alla
32. Vem är den roligaste människan du känner?- typ calle just nu
33. Vad har du för ringsignal? - venne
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - hehe ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - mina sockor
36. Kan du byta olja på bilen? - Nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? - bok i skolan; Flugornas herre
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - Ja
39. Dansar du i bilen? - händer, beror på vem ja åker me
40. När var du i kyrkan senast? - typ skolavslutning i 5:an
41. Hur många hål har du? - hehe jadu ;)
42. Har du någon piercing? - 6st
43. Har du någon tatuering? - Nej
44. Gillar du någon just nu? -  behöver du ens fråga?
45. Har du provat droger? - nej
46. Provat röka eller snusa? -  nej
47. Har du pojkvän/flickvän? - ja<3

48. Vad är ditt mobil nummer ? -
49. Vad ska du göra ikväll? - sova typ
50. Har du några syskon? - jupp, syster(13) och bror(21)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? -  har abbonemang och har inte koll
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

<3

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousande more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

One step closer...

K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Emotional / länka inlägget

   

2012! :*

hejj alla och gott nytt år på er! jag har haft den bästa nyårshelgen nånsin! var med daniel igår och hade det sjukt mys hela dagen och natten! det va jätte romantiskt! han bjöd ut mig på middag :D hehe de blev kinamat^^ fett mys och fett gott, sen gick vi tillbaka till mig och blev sen hämtade och åkte hem till honom. där låg vi i sängen och myste och kolla på film, och käkade massa godis^^ sen ungefär 23:50 gick vi ner till deras brygga och började tända min Lucky Balloon, det va fett fint när den lyfte och "flöt" iväg i luften, och så fick jag min efterlängtade nyårskyss av världens underbaraste! sjukt mys att se alla fyrverkerier och alla andra Lucky Balloons, såg minst 10 stycken :) jättefint!
vi somnade kanske halv 4, kollade på film resten av kvällen och hade de trevligt :)

idag vaknade vi typ 12.00 och slappade till kvällen med film och resten av godiset från igår :P gick ner och åt lite sen åkte vi hem med mig och släppte av mig.

haha direkt när ja kom hem satte jag min vid datan och kollade på facebook ;$
hehe sen blev det att snacka med Calle på Skype :D fett skön kille! haha kollade på två as roliga klipp på youtube, haha hörde hur mycke calle garvade i bakgrunden xd och vi pratar fortfarande och har båda as tråkigt xd

men nu ska jag nog hämta nåt sött och smaska på :)

btw: här är en bild som daniel tog på mig hos honom igår, jättefin blev den! kommer fler bilder när jag fått dom av älsklingen :)

puss
K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Vardag / länka inlägget