Ont i fötterna...

Sitter nu i caféterian och ska börja jobba igen om 5 minuter. sen bara typ 2h kvar... och mina fötter tar kål på mig!
Blir ett varmt bad idag med tror jag ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

successed first day at work

Ligger nu i sängen och ska snart sova, upp tidigt imorn igen och först göra omprov i spanske sen till jobbet. Första jobb dagen blev väldigt lyckad måste jag säga, tiden bara flög iväg! Slutade 18.00, kom hem vid halv 7 och tappa upp badkaret och sen bara njöt i det heta vattnet. gjorde varma mackor och kollade på Halv åtta hos mig med mamma. sen gick jag och la mig.
Nu ska jag ta ur linserna och sussa sött! Ha det bra!












K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

I väntan

sitter nu på sängen och väntar på att mor ska komma hem så ska vi äta på Donken :3 va med Tobbe idag och vi typ chilla järnet hela dagen :) vi skulle egentligen åkt o kollat på min syrras tävling med fick inte plats i bilen :/ men men
ska jobba imorn och resten av lovet! sweeeet!!




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

äpple + vatten

Har nyss skrivit klart min svenska uppsats och är riktigt nöjd. Kommer börja gråta om jag får dåligt betyg!
Kände mig ganska sjuk idag, var tung i huvudet och snuvig så min älskling har nog smittat mig :/
men efter jag åt så tog jag ett låååångt bad och kollade på Pretty Little Liars samtidigt med ansiktsmask och allt.. myyys!!
så nu ligger jag i sängen och äter äpple och dricker kolsyrat vatten, kollar på Savage U på tv och ska nu plugga lite spanska sen typ sova! ha det bra
Så här såg jag ut idag med min ny jacka och allt :3

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

sockerkaka

sitter och sjunger Ed Sheeran med en sockerkaka i handen :3
ska snart åka till skolan och lida... slutar halv 5
men efter de ska jag ner till stan och kolla och testa jackan som jag vill ha :) hoppas den finns i min storlek!
ha en jättebra dag så hörs vi senare!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Införskaffa?!

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Tankar och idéer / länka inlägget

   

Alltid...

som vanligt, plugg igen :(
förlåt för att ja aldrig skriver om nåt intressant, shame on me!
hade matteprov idag, de gick fan bra förutom att ja fatta verkligen inte hur min miniräknare funkade,, haha
men nu så ska ja plugga till provet på fredag i Latin.. hoppas ja fattar nåt :)
Städa och plugga nu, ha det bra!


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Pluggar järnet!!

Sitter och pluggar järnet!! Ska lämna in en film recension imorn, en bok logg och har matteprov.. allt på samma dag.. men ska köra på som satan! Önska mig lycka till!








K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Trött

Har nyss pluggat och blev förbannad på min skoldata för den typ stängde av sig medans ja höll på med enn uppgift om nu är den borta... Så jävla irriterande!!
Aja, nu ska jag nog sova, geografi redovisning och Spanska prov imorn.. jippi... :(
Godnatt Ha de bra!

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Plugg!

Sitter och pluggar spanska inför provet på torsdag... vill inte ha prov..


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Nails!







K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

väntar!

väntar på att klockan ska bli halv 10, så ska jag åka till skolan.
Helgen har vart kul och mysig, insparken va i fredags och hade riktigt kul, träffa massa människor och dansa och skrek och skrattade.
Och i lördags kom daniel hit och stannade över natten :3 vi kollade klart på Hunger Games som han missade och lite på början av Dark Shadows. jättemysigt! :*
Så här ser jag ut idag!! ursäkta spegeln




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Hungrig..

Sitter på matten och känner nu hur magen kurrar..
Så skönt att ja slutar om en kvart så ska ja hem och äta kladdkaka!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget

   

Flum ;)

Slutade skolan vid 14.15 och sen gick med Mly till tågstationen för att möta Love :)
Skulle kolla på bh och smink, blev en blå glitter eyeliner för mig ;)
Vi är så söta när vi ska ta kort :3




K O M M E N T E R A (0)
publicerat i / länka inlägget