11 månader med min prins!!

sitter nu i ett ny städat rum och väntar på att min älskling ska komma hem till mig! :D har saknat han så mycket och längtar som fan!! ska ha så mys och jag har en liten överraskning också till honom när han kommer :3 skriver mer sen när han är här :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Rött hår!!! :3

K O M M E N T E R A (1)
publicerat i skönhet/makeup / länka inlägget

   

en vecka <3

hejj alla, kom hem från eskilstuna för ett tag sen och det blev lite som behövde köpas :) har inte gjort så mycket sen senaste inlägget, har saknat min älskling JÄTTEMYCKET!! och han kommer hem om en vecka :D längtar så mycket efter honom!!! har inte träffat han på hela juni :( och så ska jag färga håret innan jag ska till honom så hoppas det blir bra (y) bild på grejerna kommer här :) hoppas ni har de bra, annars tvingar ja er ;)
hörs!
  • Svarta jeans från Gina Tricot strl: W26
  • Foundation: Fit me nr120 Classic Ivory
  • Puder: Fit me nr220 Natural Beige
  • Mascara: Loreal Paris Lash Architect
  • Rouge från H&M nr12 Dazzling Peach
  • 3-pack trosor från H&M strl: 36
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

seg dag!...

förlåt för ingen uppdatering men idag är den segaste och tråkigaste dagen någonsin... finns inget o göra och ja börjar känna mig hängig för att ja inte gör nåt...
Igår hade jag en intressant dag i alla fall :)
Blekte mitt hår eftersom jag ska snart färga mitt hår till rött igen!!! sjukt glad! och så gick jag och min bror till bion och kollade på Abraham Lincoln - Vampire Slayer ;) Den va väldigt bra men många påhopp så både jag och filip fick smärre hjärtattacker här och där ;p Filmen va slut vid kvart i elva sen skjutsade filip hem mig och jag gick direkt till mitt rum och satte på Trassel :3 så mysig film!
Men ni får bilder på hur mitt hår ser ut när jag har min USBkabel och så kommer den röda färgen om ett par veckor ;) så till nästa inlägg så hörs vi :) bye!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

3e dagen i Skåne

Sitter just nu hos pappas flickväns mamma och ska snart fika lite. Har varit på Bornholm idag, väldigt mysigt. Dok fick ja gå upp bajs tidigt för att båten gick halv 9 så va tvungen att gå upp kvart över 6... Men vi va iaf där till halv 3 sen strosa vi runt i Ystad tills 5 nånting och gick sen och käka pizza och nu är vi här.
Älskling åker imorn till Sjövärnskåren och ska va där i över 2 veckor :( kommer sakna min prins!! Men nu blir det fika, hör av mig snart igen!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

packar!

sitter nu och äter frukost och ska sen packa färdigt och sen bär det av det skåne med familjen :) ska bli mys och det skulle va jättevarmt där och så är vi vid havet o allt ;)
hör av mig i veckan och så lägger jag upp bilder nån gång kanske!! hörs!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

äcklig dröm...

Vaknade nyss av en av dom hemskaste drömmarna nånsin!! ;o
Drömde att ja satt i ett klassrum och att min läpp va as svullen och sen kände ja att min tand blev lös.... Sen stod jag vid en spegel och såg hur den lossnade och samtidigt så lossnade en annan och till slut spottade ja ut typ 5 tänder i min hand ;oo sen så såg ja hur min hörn tand också blev lös och utan vilje så tröck ja på den med tungan och det ilade i hela kroppen :s och det jobbiga va att jag vill ringa typ mamma men min mobil funkade inte. Sen vakna ja upp helt svättig... Sjuk dröm!!!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

en början på en dag (english)

hey guys! so I just came down to my ordinary room and I started the "new" computer my brother put together ;) so excited to finally have my own computer in my room, even if I will get a new one when school starts. But uhm, I just got done fixing my looks ;) and now I'm kind of just waiting for my boyfriend to come over from his friend! I miss him :( I think we're just gonna hang out a bit and then later see if he can sleep over, we'll see. So far, I've just been watching a bunch of youtube-videos and slacking in bed. 
Later I think Iäm gonna go down to the store and buy me some chips ;) Yum!! Tonight'll be me stuffing myself with snacks and lots of sugar! 
But I hope you'll have a nice start of the day and I'll maybe write later, bye guys!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget