Plugg

Hejj alla fina människor! Sitter just nu på golvet och pluggar xd lite udda men jag gillar att sitta på golv, fråga vem som helst som känner mig!;)
Men hade lite tråkigt och har lite press på mig för har prov i so imorn och nationella prov del 2 i kemi... Hoppas de går någorlunda bra iaf.

Skola idag, gjorde faktiskt inget skoljobb för jobbade i cafeet med Dennis men gick på tekniken när jag fick sluta jobba. Tydligen så var min husritning väldigt bra enligt min lärare! Han sa att alla sidor va ovanligt bra och väldigt exakta och jättebra:D dock ska jag rita om gavlarna för mätte liiiite fel (a) och typ hela dagen förstördes då för det regnade ute sen.... Ej okejj för jag skulle gå hem:(
Höhö men så gullig som jag är så fick jag skjuts hem av mamma;)
Nä nu ska jag sätta på lite musik och fortsätta plugga för vill satsa på VG!

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Iphone!

Hallo! Tänkte bara låta er veta att jag har äntligen fått min brorsas iPhone, så kommer förmodligen att blogga oftare nu när jag kan göra de på mobilen. Kände mig ganska handikappad när jag hade den där lilla Samsungen...
Just nu sitter jag vid datan och försöker fixa mobilen så gott det går så skriver sen när jag är klar :)

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

skolan 27/3

hejj, sitter i grupprummet med anton, har rast från kemin ett tag till :)
slutar tidigt idag och får se om jag träffar daniel senare, om han kan. längtar till lunch, starving here!
sitter mest och lyssnar på musik och tråkar, kanske går ner och köper nåt snart;)
skriver mer när jag kommer hem :)

7 månader med daniel på fredag! kanske ska spendera hela helgen med honom^^<3
älskar dig min bebis!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

shopping :)

hallo, här kommer bilder på kläderna jag köpte i eskilstuna med felicia :)
hade ganska kul, åkte 11.45 och åkte hem 15.03 :) käkade lite på donken och strosa runt lite
är jättenöjd med mina köp :D
en skjorta från H&M som jag ÄLSKAR!!
ett par enkla shorts från H&M :)
ett kort linne från BikBok som de står "AMOUR" på
ett kort blå och- vit randigt linne med en liten knytning där fram :)
ett basic linne med blåa ränder i olika nyanser från Gina Tricot
ett långt linne med dödskalle formad av blommor från BikBok
ett så himla gulligt läppbalsam från EOS! sjukt kul form och luktar jättemums!<3
ett ansiktsvatten från Kicks/Formula 10.0.6 :P
ett par jättesnygga jeans från Gina Tricot
som sagt, är jättenöjd med allt jag köpt, nu fattas bara bikini och ett stort doftljus så är allt fullbordat;)
nu ska jag äta och kolla på PewDiePie :P
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

felicia <3

yeah, ahaaa ;) höhö
hello, frida här! kom nyss hem från mamma, har typ setat och spelat piano och målat naglarna. försöker få dom att växa men dom vill inte... älskar felicias... damn you felicia!
när man talar om trollen, träffade felicia idag :) de va ett bra tag sen.. men vi träffades på stan för skulle ta en liten fika och ses lite innan hon skulle klippa sig :) fikat blev en pommes tallrik på Galaxy xd sen kom niklas till oss och vi bar oss av till Dekorerat! hon skulle köpa nåt smink också :P
sen gick vi alla hem för vi skulle åt samma håll och jag hamnade hos mamma
inte så mycket intressant, dock har jag märkt att jag skriver ganska mycket ointressant... xd
men skolan va typ som alla andra tisdagar, sega men skönt att få sluta tidigt, va tvungen att gå fram och tillbaka från pappa för skulle hämta pengar... -.-
i helgen blir de ganska nice, på lördag ska jag och felicia kolla på hockeycup, sen ska kanske jag och daniel spendera natten tillsammans och sen på söndag blir de eskilstuna med daniel och shoppa! :D
får se om vi kanske blir fler;)
om ni tycker att jag är tråkig, säg till vad ni vill att jag ska skriva om! börjar faktiskt tröttna själv lite men har dålig fantasi...
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

19/3

hallooo :)
jag har hittat min nys drog! TE!! har druckit te hela helgen och slutet på veckan (a) har bara druckit vaniljte och citronte för tycker bara om te med typ söt smak :P och de va de ändå goda vi hade hos mamma :P
sitter iaf just nu vid min egna data hos pappa (trodde inte de skulle gå att ansluta, har inte funkat förut) och kollar lite bloggar och facebook tillsammans med mitt te^^
skola idag, ganska nice fick sluta 1h och 15min tidigare för hade ingen SO. yay! hade spökboll på gympan och fck en boll (mjuk som tur) rakt på ögonbrynet/ögat... trodde min lins skulle åka ut xd men de gick bra :)
satt kvar i skolan med Anton en liten stund innan vi gick ner på stan för skulle träffa Daniel en liten stund, vi skulle egentligen köpt såna där Calippo Shots men dom va slut :( hehe köpte typ den sista tidigare idag ;) träffade Jenny också som Anton skulle va med, vi gick sen till ica och köpte monster, sen vidare till Galaxy för att käka lite :P jag är ju en snyltare så jag typ åt upp alla Antons pommes (a) sen skulle typ alla hem och min cykel hade typ punka så fick gå hem i blåsten... utan vantar och mössa... trodde seriöst inte att jag skulle klara mig hem xd
tränade piano lite när ja kom hem till mamma och sen packade till pappa kom för att hämta mig :)
slut på historien xd
helgen va kul iaf, i lördags så åkte jag och mamma till moster Helén och sen blev det att vi käkade där, de blev kinamat! äntligen!! så kollade vi på Kitty och Hollywoodmysteriet ;) ovanligt bra (y) tummen upp för Kitty :D
i söndags va jag med Daniel, mys! blev inte så jättelänge, han "försökte" hjälpa mig med låten på pianot men jag va lite feg...
ne nu ska jag dricka upp mitt älskade te och sen kolla på Halv åtta hos mig ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

true story


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

kvällsinlägg

hejj, inget att säga men sa ju att jag skulle skriva senare och lägga upp en "Outfit of the day" :P
dagen va ganska bra, väldigt skönt väder och jag känner mig jätteduktig för jag städade hela mitt rum! jag damade av hyllor, jag dammsög hela mattan, golvet och t.o.m mig säng! haha
åt jättegod mat! det blev hamburgare med pitabröd istället för vanligt bröd :)
men här kommer lite bilder inkl. mitt nys linne ;)
har bara på mig ett par mörka jeggings på mig (mammas hehe) och sen en tröja över det senare :)
sen bara uppsatt hår i en knut för orkade inte göra nåt :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Kinger Pixelart.... Rösta på mig!

godmorgon alla! jag är ganska pigg och glad :) och är jätteglad att vi hade studiedag idag! sjukt skönt
helgen va ganska mysig och kul, sov hos daniel  i lördags till igår:) vi hade de mysigt, dock va daniel lite förkyld:/
och ja sov inte så bra för blev väckt typ 3.40 av katten och sen så vaknade ja typ hela tiden och sov inte alls bra...
igår gick de ganska bra på castingen, hoppas jag. vi va några stycken och ja va den yngsta xd men de gick bra, vi fick berätta lite om oss själva och sen tog vi några vanliga bilder, så ni får se till att rösta på mig så ja blir med i kalender för vill verkligen. säger till när bilden är upp och när ni kan rösta på bilden :) men rösta på! hoppas verkligen min bild blev bra, vi tog typ 5 stycken :P
idag ser vädret ganska bra ut så tror ja slänger på ett par shorts och kanske ett par tunna tights unger med mitt nya linne jag köpte från Vero Moda i lördags:) jättefint med den amerikanska flaggan fram, ser nästan sliten ut/blekt ;) awesome! annars ska jag ta en promenad till pappa lite senare och packa dom sista sakerna för ska till mamma idag. så de ska bli lite mysigt och skönt att få lite frisk luft. behöver ta såna promenader ofta märker ja, sitter inne allt för mycket... får tjata på felicia ;) haha
men nu ska ja nog göra en mysig frukost med lite varm chklad tror ja och toast. mums!!
skriver senare idag, kanske lägger in en outfit bild :) puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

morgonpigg----> NOT!

ni blir de ett litet morgoninlägg :P
nyss klätt på mig och ska käka frukost sen göra mig klar inför skolan :)

pluggade igår som fan! läste ut min bok i skolan igår och skrev klart min recension på den igår kväll! Oh Yeah! skrev 6 sidor (3 papper) bara om handlingen, en och en halv om huvudpersonerna och en halv om mina åsikter och om tden och språket! känner mig fett duktig och kommer bli fett sur om ja inte får de betyget ja förtjänar!:(

riktig lång dag idag, slutar halv 4.... men ska lämna in bokrecensionen, skriva spanskaläxa och göra provet i fysiken idag, ska fan spika provet! hoppas på de bästa:)

längtar till helgen!!!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

always face people with a smile =)

Hallo! Satte mig nyss vid datan och gör bara ett litet inlägg för ska kolla på Halv Åtta Hos Mig:)
Skola idag, ganska okej lite seg men ganska bra ändå. Plugg hela veckan blirre säger ja bara! Har tagit me plugg hem varje dag än så länge. Lämnade in spanskaläxan och va ganska nöjd. Engelska glosor imorn och sen äre de bara provet som gäller i fysik på fredag sen är ja klar! Men engelskan är de inget problem med, har så enkelt för de så behöver knappt plugga alls;)
Jobbade järnet på tekniken med min planriting(hus-ritning) och jag är typ klar med första våningen och är väldigt nöjd, hoppas ja får minst VG för den:) Och sen hoppas jag verkligen ja får VG på fysikprovet! Hoppas!!!

Ska träffa daniel i helgen också! yay:) Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer nog på nåt kul:)
Ska nog också åka ut till Coop Forum för att fråga om sommarjobb:) Vill verkligen ha ett och få tjäna lite egna pengar, tror de blir dom första veckorna på sommarlovet.
Sen blir de att åka med mamma ner till Ulvhälls Herrgård för att gå på en casting för en kalender:) Hoppas ja blir vald!:D Har aldrig blivit profissionelt fotograferad så de ska bli kul. Fingers crossed!

(riktigt skönt väder idag också, lite kallt imorse bara.)
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Just Girly Things + plugg ;)

nyss suttit och pluggat en del spanska och fysik. blir mycket plugg den här veckan, har mycket stuff i skolan...
har glosor i spanska och engelska, fysik prov och en till läxa i spanska och en bokrecension i svenska... yay.

men dagen har varit sådär, gick till skolan idag för pappa va hemma med julia och det kändes som att de tog en evighet att ta sig till skolan i min klackskor... fast de tog bara en kvart ;s
sen när ja kom till skolan så började ja frysa jättemycket så hade jacka på mig typ halva dagen, sen blev man lite piggare så då åkte jackan av snabbt som fan xd så resten av dagen va ganska okej, förutom att de blev branalarm i skolan -.- inte förvånad...

men sen gick jag hem till mamma och chillade där för slutade halv 2 så hade inget att göra. satt mest vid datan så gjorde inget speciellt.
sen gick jag hem till pappa idag, och ja ska säga att de va riktigt skönt ute då, tog de lugnt och njöt av min lilla promenad :) pratade lite med daniel på vägen och frågade va han gjorde och de :)

kom hem, började plocka fram allt plugg och satt ett tag innan maten. pluggade efter och ett tag tills halv 8 för ville kolla på "Halv åtta hos mig" hehe börjar gilla de :P

tittade runt lite på kompisars bloggar och hitta en Tumblr som jag gillade på Fannys blogg.
http://justgirlythings.tumblr.com/ 
jätte fina bilder och de mesta av dom kan man verkligen relatera till! I like them! :)


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

;)

hejj, kom nyss hem från stan, skulle köpa godis till mamma xd och de va extremt kallt ute, hade bara converse på mig så hade ingen känsel i fötterna....
sitter i sängen och lyssnar på musik och kollar på massa hårprodukter bland annat inpackningar och sånt.
https://www.bangerhead.se/
kollar på bland annat på:
Moroccian Oil Treatment
Macadamia Deep Repair Masque
Sebastian Penetraitt Repair Masque

vaknade upp meed älsklingen idag, myyyys! gick och duschade, åt lite frukost och sen låg vi bara i sängen och myste typ hela tiden^^ tills han skulle på match.. vid halv 3. men som tur så vann dom matchen(y)
spenderade resten av dagen typ sittandes vid datan... hade verkligen inget att göra---> :(
sen blev de mumsig mat med familjen, Tacos;) awesome
vill verkligen inte gå till skolan imorn... har jättemycket plugg den här veckan, ska läsa klart en bok, göra prov i fysik och båda ska va gjorde på fredag.... vi får hoppas på att jag klarar provet iaf---> (y)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

bowling ;)

hallo, bara ett litet inlägg innan jag ska ner till bowlinghallen med anton och pontus :P
hahah de va ett bra tag sen man bowlade  men de blir äskert jättekul! :D
har precis gjort mag klar och nu är de vara att vänta typ 15-20 minuter:)
sen ikväll kommer daniel hit från stockholm och ska sova här. jättemysigt med godis och film och allt de^^ längtar!
ni får ha en bra dag så skriver jag kanske ikväll :) puss
dagen outfit: inget märkvärdigt

svart linne
blåa jeggings
svart tunn vårjacka
uppsatt hår i en liten tosf på sidan, med löshåret i :)

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

somna bredvid dig <3

sitter i sängen helt nyduschad med multivitaminjuice^^ mitt hår började bli lite flottigt så va typ tvungen.
skola idag, va ganska trög dag men de va riktigt skönt ute, hade på mig min vårjacka för första gången på året (lite kallt om händerna dock) men de va skönt, ingen snö eller blask. hoppas bara dom borstar bort gruset snart, liiiite jobbigt ;) gjorde engelska glosor idag och fick tillbaka dom förra, fick 51 poäng av 51! happyface! ;D och jag tror de gick bra på dom här också, hade inte pluggat på dom alls... (a)
slutade halv 3, gick hem för skulle hämta plånboken men blev kvar en stund för skulle vänta lite på daniel som kunde följa med mig ner på stan. min foundation, puder och mascara va helt slut typ så behövde köpa in nytt (y)
så de va lite mysigt, sen gick vi hem till Lina för daniel köpte Ben & Jerry :P vi stannade där till daniel skulle till träningen innan halv 8. dock fick jag gå hem en bit för dom hade bråttom och va extremt kissnödig xd men ja hann ;)
igår va de en underbar dag! Jag och daniel firade ett halvår då och vi hade de jättemysigt hemma. vi träffades med calle på stan, gick till Mälarens ovh dom köpte pizza, gick hemåt och hade de mysigt. jag fixade jättemysigt i badrummet med varmt bad, doftljus och mysig musik^^ bästa dagen att fira ett halvår på! Älskar dig Daniel<3
Längtar till sommaren jättemycket!!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget