äntligen färgat håret!! :D

Har kommit hem från frisören och är sjukt nöjd med resultatet! hade kunnat varit liiite rödare men det blev ljusare iaf och det va det jag va ute efter :) så här kommer bilder på håret innan och själva processen ;) (gör duckface på varje märkte jag xd)

Före:
Hos frisören:
Resultatet:
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

vilket ska ja färga på tisdag??

ha svårt o bestämma mig för vilken färg jag vill ha i sommar, vill ha en ljus färg så min utväxt inte syns så mycket och vill inte ha en som bleks för mycket i solen
så lite hjälp skulle va trevligt :)
nr1
nr2
nr3
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

helgen

kom hem för en stund sen från mormor, firade morsdag där med halva släkten :)
försökte ligga i solen så mycket som möljigt, men gud så varmt de va ;o
va i eskiletuna igår med moster, mamma och kusin. blev lite saker; en inpackning från Aussie, mobilskal, skrämskydd till mobilen, nagellack, två toppar (skrikrosa och blå) och lite saker till skorna så jag kan gå i dom ;) sen åkte vi hem igen och sen tog vi cyklarna hem till moster, köpte därefter kinamat och satt och moffa sen blev de att kolla på eurovision songcontest resten av kvällen:) ganska mysigt men somnade sen vid halv 12 tp och sen va man ju trött o grinig och så va plusset i kanten att man va tvungen att cykla hem...
men kom hem iaf och somnade efter en stund :)
va också med daniel i fredags och myste lite, gick ner på stan och köpte hårfärg och sen gick och åt på lillgärds för mamma va tvungen att åka till jobbet igen. sen gick vi hem till mig igen och färgade älsklingens hår, det blev en jättefin mörkbrun färg och tycker han passar jättebra i de^^ så ska vi också slinga hans hår i veckan tror jag :)
ska också färga mitt hår på tisdag^^ längtar!
köpte också en ny bh idag till min avslutningsklänning, och ett par små step-strumpor :)
nu sitter jag vid datan och tittar på en maxiklänning som jag ska ha till semestern och har hittat en till mintgrön bikini som bara kostar 100:- totalt så den blirre nog också investerad i veckan ;)
älsklingens nya hår:D
nya skalet :) + ett skärmskypp från Copter :)
nya nagellacket från H&M :)
nya bh:n från lindex :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

22/5 och sommarväder!!<3

hellu ni läsare ;) försöker gå in i mina skor så jag inte lider när avslutningen kommer! Sen i helgen ska jag köpa sulor till dom för ena är lite större så den glappar, elelr båda glappar men den ena glapapr mer men kunde inte haft en mindre storlek heller så. ska också måla om naglarna, så tråkigt med bara en enstaka färg så det blir nog fransk manikyr med lila tippar :) har hänt lite intressanta saker idag, hade bara föreläsningar i skolan med en buddhist och en jude som vart med om andra världskriget. ganska intressant och rörande. och vädret va bara för skönt! 25 grader!! slutade 2 och gick typ direkt ner till slagsta och träffade calle och daniel och var med dom ett tag, satt på en brygga och käkade glass och chillade i solen. sen skulle calle träffa lukas och daniel skulle träna med jonas så jag och daniel gick dit tillsammans för jag skulle ändå åt det hållet och hämta min cykel. sen kom jag hem o satte mig vi tvn lite och det är typ det jag har gjort tills nu :)
nej nu ska jag fixa mina naglar och sen äta kladdkaka med jordgubbar :)
fick också låna en navelpiercing av felicia igår^^ tack!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Avslutningsklänningen och bikinin :D

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Kläder & Design / länka inlägget

   

mina skor har kommit!! :D

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

färgade håret på felicia :)

efter färgningen :)
slingning på gång :)
klart! såhär såg det ut blött
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

Präntaren

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Ledig

sitter ute på altanen och försöker få så mycket sol som möjligt med det är ganska många och stora moln just nu... men ska pressa ett tag till sen kommer älskling vid 2 :) vet inte vad vi ska göra men något blir det. får se om solen kommer fram mer då. igår träffade jag Jonis och massa folk vid 7-8 sen vid 10 träffa ja Rasmus och Philip vid strandbadet och chillade där ett tag. Det otippade va bara att jag hade en ärmlös tjocktröja och så började det regna... och jag va tvungen att gå hem... men som tur kom pappa och hämtade mig^^
så kom hem vid 11 och satte mig vid tvn och kollade på Änglar och Demoner. Messade älskling tills jag somnade. nej nu blåser det och ingen sola alls så jag ska gå in nu och slappa.
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

turned you to be a good morning

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Today's a good day

sitter vid frukostbordet och vi har en liiiten diskussion om vart allt ligger i riktning från huset :p
vet inte riktigt vad som händer idag, tror hela familjen ska ner på stan och strosa runt lite. Ska fråga pappa om vi kan gå in på Blå hjorten och köpa glass då :3 Måste också tvätta mitt hår... somnade igår med hela håret fullt med hårspray... det ser ut som en bikupa xd Nej nu ska jag göra mig klar och duscha och allt, skriver nog lite efter med bilder på hur jag blir :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

redigerade bilder :)

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

POTD (pics of the day) yeas!

hallooo, har precis laddat över lite bilder till datan från mobil och laddat över lite musik till mobilen, måste fylla på med musik. sitter vid tvn och kollar på Halv åtta hos mig igen :p ska äta upp min bulle nu! puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Ny mobil

sitter nu vid tv:n och med alla och har precis sett Halv åtta hos mig.
Ska snart upp och duscha sen plugga lite kemi och sen beställa hem skor! :) Fick också en ny mobil idag för min ville inte fungera längre... så fick en vit Samsung Galaxy S2 :D är extremt nöjd med den än så länge! synd bara att det inte fanns nån app för Blogg.se men men.. nej nu ska jag gosa ned mig i min fluffiga filt tills det blir upp till duschen :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

OOTD 15/6

hallå där, har nyss blivit klar och ska gå om bara nåra minuter men tänkte bara slänga in nåra bilder på hur jag ser ut idag :)
skriver mer sen när jag kommer hem!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

14/5

sitter vid tv:n med en glass och lite te. väntar på att klockan ska bli 9 för då börjar Alcatraz ;)
dagen har varit okej, ganska skön dag men ändå lite fart. fick dessutom tillbaka min uppsats om Hinduismen... jag fick VG+!!! helvete va glad jag blev! slet för den uppsatsen och tycker jag fick det betyget jag förtjänar! hade gympa sista lektionen och vart uppe på ip på konstgräset och spelade doppboll och fotboll när det småregnade, faktiskt väldigt skönt! frös inte alls.
åkte hem till pappa idag också, kom hem och typ åt direkt sen typ chillade framför datan och tv:n
har inte hänt så mycket annars, men fan va skönt med bara tre skoldagar den här veckan för är ju ledig på torsdag och fredag! såååå skönt!! har np i matte imorn och sen kemiprov på onsdag så de är bara att köra på!
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

beställning på väg!

har precis beställt min klänning och en bikini!! :) skorna kommer nog senare ;)
det blev dessa :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Panik...

nu har jag liiite panik, den klänningen jag tänkte köpa först finns nu men jag vet inte vilken jag ska köpa, hjälp mig!
den ursprungliga som jag tänkte köpa först
den andra som jag hittade sen
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

workout

kom nyss in, har nyss vart ute o gått lite, som sagt de va ett tag sen så de va lite jobbigt men de är bara att bita ihop! nu ska jag plugga fysik för har prov imorn och sen äta min brownie jag fick av mamma:)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

8/5

kom hem för en stund sen och packade upp det sista ur väskan! slutade tidigt idag, skööönt. vet inte vad jag ska göra idag men tror jag ska ut o gå lite senare, har inte gått på hela förra veckan... shame!
riktigt skönt ute idag, lite kyligt imorse bara men de blev sol sen. nej nu ska jag gå vidare med mitt liv ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

bathingsuits

letar runt lite efter bikini för måste snart köpa ny, min är för liten xd men här är några smakprov och ni får säga vad ni tycker :)
K O M M E N T E R A (2)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

skolavslutningsoutfit...

kollar runt lite efter skolavslutnings kläder, skor och klänning och jag är ute efter lite "out there" outfit för vill inte va som alla andra så :) och jag tror jag har hittat en ganska cool klänning och ett par bra skor :) säg vad ni tycker om det gärna! jag tycker det ser bra ut och jag gillar färgen på klänningen :)
bytte skor från dom andra, dom va liiite för höga ;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

3/5

nyss ätit lite mat och ska snart måla mina naglar, tog bort det förra och tror de blir en fransk manikyr :) men fan att min nage3l skulle gå av helt idag typ, nu är den jääättekort ju!!! :(
dagen har varit väldigt skön, hade shorts idag igen. dock va de liiite blåsigare än igår men jag överlevde :)
inget smink idag förutom lite mascara och eyeliner :) tyckte att ja skulle få lite färg i ansiktet också :) har blivit brunare på benen och armarna!!
ska nog sno en liten isglass också ;)

trasig :(

bruna ben!! :)


K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

yeas!

hallå, sitter vid datan och laddar upp lite bilder från valborg och sådant :) sjukt kul va de både i måndags och tisdags! vart med dom mysigaste och bästaste :D skoldagen va jätteskön, jättehärligt väder! jag gick i bara shorts o linne i stort sätt hela dagen! fick liiite färg på bröstet ;)
har stekt lite till hemma men solen gick i moln jättelänge men nu ser de ut att bli klarare så går nog ut en liten stund igen snart :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget