4 dagar kvar! :D

hellu!!!
sitter just nu med Dennis på Elevens val och vetefan vad ja ska göra :(
dennis(pluggis) sitter och läser sin lilla bok på 197 sidor.. och jag sitter vid datan och försöker komma på nåt.. hmm;)
men idag ska jag hem t mamma och packa ihop lite meer grejer till pappa. glömde helt bort att packa med underkläder.. -.- så bråttom hade jag igår morse (y)tummen upp för de!
sen vet jag inte vad som mer händer idag.. sakna älsklingen antagligen :P
btw: 15 bast på lördag!!:D ftw!

anywho... hör av mig senare hos mamma om min data kommit hem :)

det är slöjd idag :D ska fortsätta med mitt leopard-mönstrade nattlinne;)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

13 dagar kvar :D

oh fyfan! 5 dagar sen.... *sadface*
hejj iaf, sitter nu vid datan (nydischad) med en Zoo-klubba i munnen :)
idag har jag vart me älsklingen och vaknade upp me han oxå, spenderade natten hos mig igår^^
idag var vi hos hans pappa och myste typ hela tiden :) han hade match as tidigt idag så han va lite trött :P
sen vid 6 blev jag hämtad och åt den godaste maten! mums!
gårdagen var myysig som vanligt, kommer inte ihåg vad jag gjorde på förmiddagen men tror ja va me nån kompis :P sen hämtade mamma mig och vi käkade på kebaben! hade inte ätit kebeb på jättelänge :(
sen åkte jag och mamsi till bion för att kolla på Breaking Dawn Part 1 :D den va sjukt bra :) längtar till Part 2 kommer ut!!
sen vid halv 11, så hämtade vi älskling från sin kompis och åkte hem till mig, myste lite där, vi va inte vakna så länge för han hade match på morgonen. men se va kul som de alltid är när ja spenderar min tid med den ja älskar :)
nu ska jag sätta mig i soffan och klunka saft (as törstig ;o)
hörs i veckan
 
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

update!

hejj, bara ett snabbt inlägg innan ja beger mig mot ännu en skol dag :)
helgen spenderade ja men min älskling ochh hans familj/släkt. underbart o sjukt mysigt o kul va de! älskar dig sjukt mycke!:*
igår va de skola, hände inget speciellt. sen efter de va ja och anton hemma hos mig o kollade på Mr. Bean's holiday! as nice, sen packade jag och sen drog vi hem. sen efter de så drog jag och felicia till ip och kollade på när killarna tränade^^

sen cyklade ja hem igen o hoppade in i duschen direkt, jätte skönt! satte i inpackning och gick o la mig.
och nu idag ska jag o min klass på besök på ThomasGymnasiet typ hela dagen :P yay. sen vet ja inte vad som händer, kanske skulle träffa daniel om han mådde bättre, annars blir de väl aatt hitta på nåt annat :)
men nu ska ja nog börja röra på mig.
hör av mig ikväll :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

hos älskling;*

hellu, sitter just nu i älsklingens säng medans han är på nedervåningen o gör nånting xd
idag va de skola som vanligt och ja va typ helt j***a flumm, de gicvk inte ens o beskriva hur crazy ja va! ;o helt otroligt!
men annars va de en ganska kul dag för att vara så lång, slutar egentligen halv 4 på fredagar (längsta dagen på veckan..) men vi hade ingen språk-lektion sista timmen så ja fick gå hem vid halv 3 istället :D
så jag och tim gick hem samtidigt och snackade o hade lite kul på vägen hem, sen när ja kom hem så började ja packa direkt typ eftersom ja skulle åka till daniel. egentligen skulle vi vart hos mig men han skulle få gäster så vi är här istället :P
vet inte vad som händer resten av kvällen men hoppas vi har kul iaf, det kommer hela 3 barn (under 5) hit och ska va här, så de ska bli kul ;)

och sen imorn ska vi upp typ tidigt (som vanligt) och åka till Europaskolan och gå på mässa/öppet hus där eftersom jag förmodligen kommer börja gymnasiet där :)
sen resten av dagen ska ja typ va hemma och hjälpa till att förbereda kvällen för min syster ska ja typ "kalas" med nåra av sina vänner :P kuligt.. ;)
annars blirre väl chill resten av imorn antar jag :D
sen på söndag blirre baka me anton och sen kolla på en film som vi ska göra en resencion på i engelskan (få högre betyg) (y) så ah..

men nu ska ja nog sluta skriva, annars blir ni uttråkade av all text xd
vi hörs imorn :)
K O M M E N T E R A (1)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

namnsdag gone wrong.... ;)

yaay, sista tabletten igår!! hoppas min infektion är helt bort nu, de gör inte ont längre iaf (random sh*t ;$)
hejj iaf, just nu sitter jag vid datan i kökte med en 2liter fanta bredvid mig, läkaren sa att ja måste dricka mycket (a) idag va de ju skolan som vanligt. rätt segt och som vanligt så fryser jag så fort vi går in i klassrummet så tar alltid nåns tröja, den som har :P
sen typ gick ja hem med elina och tim, elina va fullkomligt flumm så vi typ prata om sex hela vägen xd sen skildes vi åt och jag o tim cyklade hem till oss. eller jag skjutsade han en bit sen drog han :)

sen kom jag hem, efter ett tag kom mamma hem o vi skulle ju ner på stan idag och köpa hårfärg till mig men ja visste inte vilkan färga ja skulle köpa så vi beslöt oss för att gå till min frisör och fråga vad ja skulle göra för jag ville ju bli ljus-brun-hårig och visste inte vilka färger ja skulle använda. men båda två rekommenderade inte att ja färgade håret (avfärga) eftersom jag har gjort så mycket med mitt hår och blekt de typ 100 gånger så dom sa att ja egentligen skulle låta det vara ett tag nu och försöka tvätta ur så mycket som möjligt av min färga som jag har nu, och sa att ja skulle vårda mitt hår så mycket som möjligt nu. annars skulle det förmodligen gå av eller att ja måste klippa av det så de blir jätte kort! :(
så jag gick till min förra frisör och skulle köpa en inpackning som min nuvarande frisör tipsade om, men så typiskt att dom inte skulle ha just den, så får återkomma antingen imorn eller på måndag då den är i butiken/salongen. men dom hade små typ tester som räcker ungefär till tre omgångar så ja köpte två utav dom. så nu har jag inpackning för 6 gånger och ska nog sätta i dom på kvällen och sover med dom o sen sköljer ur dom på morgonen.
WOW de va mycket text xd men iaf. de va typ det som hände idag iaf :P
ska nog lägga mig i sängen och sätta på en film och dricka upp min fanta och sen sova lite, skola imorn you know ;) och de fan fredag!! awesome!!!
btw: det är min namnsdag idag :D:D
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Hår / länka inlägget

   

burr! ;s

jag fryser!
och jag ligger i sängen med mjukisbyxor och tjocktröja ;o
men aja, får bli varm snart, ska strax gör mig klar. har nyss ätit frukost och tagit tabletterna, ska snart gå upp o frysa mer, byta linser o sminka mig och klä på mig o allt sånt där, then I'm good to go :)

men ah, jag skriver mer ikväll eller när jag kommit hem :P
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

stuff

hellu, kom nyss hem från Ip, har nyss kollat på älsklingens hockeyträning :)
va tvungen att sitta i cafeet för fick inte bli kall. jo för att ja lider av urinvägsinfektion at the moment... så ja käkar penecellin sen två dagar tillbaks. :( ej kul!
men ah, idag va de ju första skoldagen efter lovet.. de va seeeegt!
vi skulle egentligen firat min syster men mamma blev typ illamående/magsjuk eller nåt så de blev inget *sadface*
ah, såhär såg jag ut idag då :P
fast ja saknar mitt röda hår lite. även fast ja va tvungen att färga om det hela tiden för annars blev det rosa och mamma skulle aldrig låta mig färga tillbaks det för hon sa de innan ja blev mörkbrun-hårig att ja kommer säkert ångra mig och vilja bli röd-hårig igen. jag känner ett litet sug av att färga tillbaks det.
antingen ska jag ha rött igen eller så vill jag bleka det jag har nu och sen färga en ljusare brun, typ ljus chokladbrun eller nåt :)
säg gärna vad ni tycker jag ska ha :)
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Kläder & Design / länka inlägget

   

(nedan)

I'm bored!
pleeease come and rescue me...

som ni ser så har jag vääääldigt tråkigt. var nyss nere på stan och gjorde synundersökning för måste byta styrka på mina linser och glasögon (y)
plus att ja tror att ja har typ urinvägsinfektion eller nåt så mamma ska typ boka tid nästa vecka hos en läkare.. yay -.- allt går bra för mig
och igår hade jag typ inte ätit nånting på hela dagen så ja hade typ ont i huvudet och va helt borta igår, hade glansiga ögon o va as hängig :(
men men,, hoppas de blir bra iaf :)
vi får väl se vad jag gör, är fett sugen på typ chips så kanske går upp t Matpiraten och köper nåt^^

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget