strandbadet + röda veckan ;)

hejje, sitter här med olivia i hennes jääättestädade rum/säng och inte gör ett skit xd
förut va vi på stan med massa, till exempel: felicia, anton, felix, ida, natalie, rozy, barish o massa andra :P
vi skule egentlige grillat, fast grillen ville inte riktigt som vi ville xd men efter ett tag fick vi eld :D fast sen orkadevi inte grilla så vi sket i de, sen senare på kvällen satte vi tjejer oss och grilla upp dom sista korvarna efter att anton och felix hade käkat typ tre var -.^
men fan va skönt de va i vattnet men kunde inte bada :( "röda veckan" som anton kallar de ;) :P
men alla andra bada typ och vi hade lite kramkalas så man kakn säga att ja fick bada iaf xd men myysigt va de iaf, ska sova hos olivia idag, sen skulle tydligen mertsi komma förbi en stund, anton och felix ska vi tydligen träffa nån tid idag eller imorn xd
men nu ska vi kolla på film och försöka hålla oss vakna tills alla kommer xd
puss

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

4e dagen i turkiet

hejj alla! de kommer bli lite kompilcerat att fatta eftersom de tre sista bokstaverna inte finns har xd For er som inte vet har jag varit i turkiet sen i lordags:D
i alla fall! nu sitter jag pa ett internet cafe' vid hotellet, kan inte anvanda mobilen for det kostar otroligt mycket da -.^
an sa lange har vi gjort typ samma saker hela veckan,. vaknat, frukost, badat, badat, lunch, badat, badat, middag, ga ner till "stan", sova. och sen borjar dagen om igen. fast idag sa har jag inte badat nating, har bara vart inne pa hotell-rummet och slappat, lyssnat pa musik. det var nog allt tror jag, skriver mer nar jag kommer hem, sa blir det lite bilder ocksa. vi ses
puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

igen :D

godmorgon :D
fett glad att ja kunde sova såhär länge, har typ vaknat halv 10 hela veckan eller tidigare -.^
just nu sitter man hemma själv och har spotify uppe med frukost i handen :P
idag blirre o packa sen sova igen så ja kan gå upp mitt i natten och åka t arlanda kl. 03.00, sen vänta på planet till turkiet som lyfter typ 07.00 :D sen blir man borta hela veckan till nästa lördag! längtar som fan :D:D<3

igår hände inte så mycke, var hemma själv till typ halv 4, sen vid halv 6 så va men med daniel till han skulle på träningen, vi hade kul :P, gick med han dit för skulle hem t pappa, blev hämtad av mamma så slapp gå, men var nästan framme -.^ sen käka man, kolla på film, gick o la sig vid 23.00, somna efter 00.00 ;P
och nu sitter man här ;)
ne nu ska ja käka klart, göra mig klar sen gå t matpiraten och köpa energidricka så man kan hålla sig vaken i natt :P
puss

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

<3

god morgon alla :)
eller för mig är den ninte så god, är fortfarande förkyld -.^
men igår vaknade jag upp med felicia bredvid mig, från dagen innan, sen drog vi ner t strandbadet med daniel och alle. jag och felicia doppade oss typ till över magen, med shortsen på xd killarna satt bara på bryggan xd fegisar ;P sen frös vi som fan och drog hem till mig och kolla på film. Insidious,,, igen xd hahah det var typ bara felicia som va rädd, jag och killarna skrattade typ i hela slutet av filmen. fast ja va den som va minst rädd under hela filmen ;) och ujnder tiden så typ slogs jag och daniel hela tiden, han vile inte flytta sig från min plats i soffan, så han bad om det. sen när vi gick in i mitt rum så började han knuffa mig ur min säng så där slogs vi oxå xd sen drog felicia och alle, så de bara va vi kvar. och sen efter ett atg drog han oxå, skulle till träningen. och så då blev jag ensam xd fast åkte till pappa sen med filip. käkade här, kolla på tv, messa o chatta me folk :P
sen blev det sängen, och vaknade typ skit tidigt xd
och nu sitter jag här och blir tvingad av fleicia att lägga in nåt xd
men nu ska jag käja frukost och kolla på tv tror jag :P
puss

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

kan jag få dig redo?

hejj alla! ny blogg på gång, tog bort den andra av personliga skäl.
never mind :) I'm back :D
sitter här med felicia och moffar ananas och gul vattenmelon :P mums ^^
lilltofflan ska sova här inatt, sen ska vi ner på stan imorron och strandbadet om det är fint väder, får se om jag badar då ;) sen skulle felicia kolla på nån navelpiercing på ur & penn. Sedan efter det får vi se vad som händer :)
nu ska vi nog kolla på nån film, vi fr se om felicia somnar eller inte, hon ligger i min säng nu xd
men hör av mig imorn om de e så :)
puss
K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget

   

Välkommen till min nya blogg!

K O M M E N T E R A (0)
publicerat i Vardag / länka inlägget